ကိုရဲ႕ကေလး

7.4K 192 0
                                    

"ကို ထေတာ့ေလ ကေလးေရခ်ိဳးၿပီးမနက္စာသြားျပင္ကတည္းကႏိုးသြားတာအခုမနက္စာေတာင္ျပင္ခဲ့ၿပီ ကို ကမထေသးဘူး အိပ္ပုပ္ ထေတာ့ဆို"

ေျပာၿပီး"ကို႔"ႏွဖူးေလးကိုငံုနမ္းလိုက္ေတာ့

"ကို က ႏိုးေနၿပီ ကေလးလာမနမ္းေသးလို႔အိပ္ရာေပၚကမထေသးတာ"

ကြၽန္ေတာ္လည္းေျပာရင္းအိပ္ေနရာကထိုင္ၿပီးကေလးပါး
ေလးကိုနမ္းလိုက္တယ္ .

"အာ့ဆိုေရခ်ိဳးေတာ့ ေရခ်ိဳးၿပီးဝတ္ဖို႔အက်ႌထုတ္ေပးထားခဲ့မယ္ မနက္စာစားဖို႔ေစာင့္ေနမယ္ေနာ္ ျမန္ျမန္ခ်ိဳးၿပီးအက်ႌဝတ္ခဲ့ necktieအျပင္ေရာက္မွစီးေပးမယ္ေနာ္"

ေျပာၿပီးအခန္းျပင္ထြက္မယ္အလုပ္

"ခဏေလးပါ ကေလးရာ morning exerciseေလး 😁😁"

လို႔ကြၽန္ေတာ္ေျပာလာေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ကေလးက

"ဘာmorning exercise လဲ မနက္ႏွစ္နာရီမွအိပ္ရတာေလ အာ့morningဘဲေပါ့ ဟြန္း 😏😏😏"

မဲ့ကာရြဲ႔ကာေျပာလာေတာ့ကြၽန္ေတာ္ဟန္မေဆာင္ႏိုင္ဘဲရီမိသည္.

"ကို ေနာ္ ေလွာင္တာလား အာ့က သူ႔အလိုလည္းလိုက္ရေသးတယ္ ေနာက္တခါဆိုကေလးအိပ္ခ်င္ရင္အိပ္ပစ္မယ္ အလိုမလိုက္ေတာ့ဘူး"

လို႔ဆူပုတ္ၿပီးေျပာလာေလေတာ

့"အမယ္ေလး အာ့လိုေတာ့မလုပ္ပါနဲ႔ ဒီကေကာင္ႀကီးအသည္းေတြကြဲရပါလိမ့္မယ္ ကေလးစကားနားေထာင္ဆိုေထာင္ပါ့မယ္အာ့လိုေတာ့မေျပာပါနဲ႔ကေလးနဲ႔ဆို ကို႔ စိတ္ကအျမဲမဟုတ္တာဘဲလုပ္ခ်င္ေနလို႔ 😁😁"

ေျပာၿပီးကြၽန္ေတာ္ကေလးပါးေလးကိုဖ်တ္ခနဲနမ္းၿပီးေရခ်ိဳးခန္းထဲေျပးဝင္ခဲ့ေတာ့သည္.ေရမိုးခ်ိဳးအက်ႌဝတ္ၿပီးထမင္းစားခန္းဝင္လိုက္ေတာ့ကြၽန္ေတာ္႕ရဲ႕ပဲ႕ကိုင္ရွင္ေလးကေကာ္ဖီဝိုင္းနဲ႔အဆင္သင့္ေစာင့္ေနေလရဲ႕.

"အား ေမႊးေနတာဘဲ ေကာ္ဖီနံ႕ေလးေရာ ၾကက္ဥလိပ္ထမင္းေၾကာ္နံ႕ေလးေရာ "

ေျပာၿပီးဝင္ထိုင္မယ္လုပ္ေတာ

့"ခဏေလးေလ ကိုရဲ႕ necktieအရင္စည္းေပးမယ္ "

ဆိုၿပီးnecktieကိုကြၽန္ေတာ့္လည္ပင္းေလးမွာကေလးလက္ႏုႏုေလးေတြနဲ႔တယုတယစည္းေပးေနေသာကေလးကိုၾကည့္ၿပီး

Warning One Shots 😁😁Onde histórias criam vida. Descubra agora