0.1 "Yeni Hayat"

22 2 1
                                    


    12 saat 12 dk sonunda bitmişti. .Çok mutluydumm. Uçak inişe geçti. Toparlanma gereği duydum indiğimizdede bavullarımı alıp bir taksi çağırdım. Babam herşeyimi ayarlamıştı. Ev araba HERŞEY. Arabam evimin önünde olmasaydı, taksi çağırmazdım. Evim duzenlenmişti bile. Evime giderken broşürü gördüm. İnanamıyorum, bu EXO nun 3 gün sonraki konseriyle ilgiliydi. Ben şokkkkk...

    Herneyse taksiye parayı  ödedim. Evimin anahtarları bendeydi. Çantamı 2 saat karıştırdıktan sonra evin anahtarını bulup kapıyı açtım. Evi gezdim. Kendi odami bulup girdiğimde ise şok oldum. Babam her tarafı EXO ile doldurmuştu. Eğer tek olmasaydım düşüp bayılabilirdim. Yatağımdaki nevresim bile EXOluydu. Muhteşemdi.  Babamı aradım.

-"Alo!"
-"Alo baba sen muhtesemsin!"
-"Biliyorum canım♡ Buarada 3 gün sonra Exonun konseri biletin çekmecende♡
-"YA BABA SEN HARİKASINNN"
-"Sen beni özledin anladım istersen biletini alıyım?'"
   Hemen babamın karşı gelemediği hareketi 'bebeklik taklidi' ni yapmaya başladım;
-"Yhaa amağ babaağ yütfen yapmağ böylö bişeeey:("
-"Şaka yaptım jennie hemen alınma lütfen:)"
-" Tamam babacım karnımı doyurmam lazım sonra konuşuruz:*"
-"Tamam kızım baybay"
   
     Telefon konuşması uzun sürdüğü için sıkılmıştım böyle dediğim için babam büyük ihtimalle sıkıldığımı anlamıştı.

     Herşey hazırdı konser vardı ve babam onu bile ayarlamıştı. Peki y babam  exo-l olduğumu nereden biliyordu? Ahhhğ tabii ya ANNEM!!

   Bunun acısını annemden daha sonra çıkarıcam şuan acıktığımı hissederekten mutfağa gittim. Bir not vardı;
   
  "Karşı komşun da senin yaşında bir kız"

Bunu babamın yazdığından adım gibi emindim. Perdeyi çektim ve bir kız gördüm çok sempatikti. Gözleri benimle buluşunca el sallama gereği duydum.  Kız sanırım Türk'tü. Türk'leri Türkiye'yi bir zamanlar çok araştırmıştım. En çok garibime ve hoşuma giden şeyleri bayrakları.

   Kız çamaşır asıyordu. Sanırım sonra bana gelecekti. En kolayından bir noodle yaptım ve yedim tabağımı kaldırırken kapı çaldı. Kesin kız geldi...

~Aurora~





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~Ne Tesadüf!~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin