0.0 "Güney Kore'ye gidiş"

36 3 0
                                    

Merhaba ben Jennie Kim. 23 yaşındayım,1 sene önce üniversiteyi bitirdim. Hep bir hayalim vardı. Küçüklüğümden beri, Güney Kore'ye gitmek istiyordum. Bu hayalim yarın gerçekleşecekti.

   Herşeyim hazırdı. Ama yinede kontrol etsem bir zarar gelmezdi. Yanıma 3 siyah kot pantolon, 2 beyaz tişört biri uzun kollu diğeri kısa kollu,1siyah bol kapşonlu hırka,.... vb. Tarağımı, diş fırçamı, düzleştiricimi, ince, kalın ve orta maşalarımı da almayı unutmadım. Nasıl olsa orada alış veriş yapacaktım o yüzden fazla bişi almadım.

    Çok merak ediyordum acaba hayal ettiğim gibi miydi? Yoksa hayal ötesi miydi? Ya da hayalimle arasında dağlar mı vardı( yani kötümüydü)?

  Kore'ye gitmeden önce tabii ki de Korece dersleri almıştım. İlk öğretmen sapık çıkmıştı. Bana sözlü taciz şeklinde saldırdı. Ama ben kickboks (artık nasıl yazılıyorsa) biliyordum ve adamın ağzını burnunu kırdım. Başka öğretmen tuttular annemler. Ve bu öğretmen muhteşemdi. Bilmek istediğim herşeyi öğretti ve artık Korece konuşabiliyorum.

   Son kez annemlerle akşam yemeği yemiştim. Babam bana emin misin gitmek istediğine diyip diyip soruyordu.

-"Kızım emin misin bak istemiyorsan söyle?"
-"Eminim baba, ve ayrıca bunu isteyen bendim kimse beni zorlamadı"
-"Peki kızım sen nasıl istersen ama orada senin kılına zarar gelirse yakarım orayı!"
-"Tamam babacım sakin ol bu benim küçüklük hayalim biliyorsun ve ben gelicem zaten"

  Ben yemeğimi bitirince kalktım odama geçip biraz müzik dinlemeye karar verdim. Kpopdan çok sevdiğim bir grup var. Adı Exo sırf onun için bile Güney Kore'ye gidiyor olabilirim.Biasım Kai 'ye bayılıyorum. Ama kararlıyım, orada yaşamak istiyorum.

  Saat 11:16 ve uyuyacağım. Yoksa yarın ki uçağı kaçırabilirim.

Z   Z    Z
   z   z   z

Saat 07:45 ve benim uçağım saat 09:00 te kalkıcak. Üstüme beyaz kısa kollu bir t-shirt onun üstüne siyah kapşonlu hırka altıma ise siyah bir eşofman giydim. Saçlarımı bir topuz yaptım ve aşağı kahvaltıya indim. Saat 08:15 ti 15 dk da kahvaltı yaptım. Annemler beni hava alanına kadar bıraktılar. Vedalaştık. Memleketim Yeni Zelanda dan ayrılma vakti gelmişti. Uçağa bindim annemlere el salladım. Annem kendini tutamayıp ağlamaya başladı . Benimde gözlerim dolmuştu. Ama belli etmedim.

  Uzun yolculukları sevmezdim. Ama bu hayallerime giden yoldu. O yüzden dayanmalıydım. Yeni Zelanda ve Güney Kore arası 12 saat 12 dakika sürüyordu.Neyseki telefonumun şarjı vardı ve yolculuk başlamıştı.

BEKLE BENİ GÜNEY KORE BEN GELİYORUM!?! :)





Merhaba arkadaşlar bu benim yeni kitabım. Oy verirseniz sevinirim. Bu kitabın içeriği Jennie ve Kai anlamış olmalısınız zaten❣️

~Ne Tesadüf!~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin