1.rész

361 16 4
                                    

Már elég régóta repültünk amikor a stewardess (légiutas kísérő)megszólal:
-Hölgyeim és Uraim kérem csatolják be magukat,megkezdjük a leszállást.;Elsem hiszem,hogy itt vagyok Amerikában.Ahol egy új otthon,új barátok, új iskola,új hobbik és esetleg egy új szerelem is vár rám.Mondjuk az szerelmet nem hinném,de ki tudja bármi megtörténhet.Illetve,ahogy ismerem magamat azt is elbasznám,szóval inkább ne is beszéljünk róla.Most csak az a fontos, hogy egy új élet kapujában állok és előröl kezdhetek mindent.Mindent meg fogok tenni annak érdekében,hogy szerezzek barátokat és ne olyan kis szürke egér legyek, mint az elmúlt 16 évben.Itt az ideje a változásnak.
Egy óra múlva:
Egy olyan környéken járunk,ahol több milliárdos házak sorakoznak és itt olyan családok lakhatnak akik nagyon durván ki vannak tömve anyagilag.Szerintem valami tévedés lehet,hiszen mi nem vagyunk milliárdosok,se semmi ilyesmi.
-Apa,Anya szerintem eltévedtünk,biztos jó a GPS?;kérdeztem meg tőlük,hiszen nem hinném,hogy a jövő beli lakásunk egy ilyen környéken van.
-Nyugi kicsim,hidd el pont jó helyen vagyunk.;mosolyog rám a visszapillantó tükörből apa.
Ekkor megállt a kocsi a háznál,ahol lakni fogunk.Kívülről gyönyörű szép és rendkívül nagy.El sem hiszem,hogy egy ilyen házban fogunk lakni.

De hogy?Apa egy sima rendőr anya meg csak egy menendzser

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

De hogy?Apa egy sima rendőr anya meg csak egy menendzser.Hogy tudnánk egy ilyen házat megengedni magunknak?
-Anya ez a ház gyönyörű.-Állt el a lélegzetem.Erre anya csak kuncogott.
-Örülök,hogy tetszik drágám.;mosolygott rám apa és megsimogatta az arcom.
-De honnan volt rá pénzünk?:kérdeztem értetlenkedve,hiszen még mindig nem hiszem el,hogy egy palotában fogunk lakni.
-Figyelj Angel,ezt megbeszéljük este a vacsoránál jó?Addig pedig ismerkedj meg a személyzettel és nézd meg a ház minden szegletét.Emellett pakolj ki a szobádba!Alex segít felvinni a bőröndjeid és a dobozaid.;mondta anya.
-Oké-elég értetlenül néztem rájuk,hiszen eddig gardróbom sem volt most meg egy egész személyzetet kapok,ráadásul egy ilyen gyönyörű házban fogok élni.-De addig ti mit csináltok?
-Elmondjuk Emmának,hogy mi legyen a menü a vacsinál.És elintézünk pár telefon hívást.De most iparkodj,mert nagyon sok dobozod van.:mosolygott rám anya és egy puszit nyomott az arcomra.Épp szálltam volna ki az ajtón,amikor apa megszólalt.
-7-kor vacsora,el ne késs!
-Oksi.;kiáltottam vissza és már szaladtam fel a lépcsőn egészen a bejárati ajtóig.
Amint lenyomtam a kilicsnet és benyitottam újdonsült otthonomba,azt hittem,hogy álmodom.Mesébe illő volt az egész.Ez volt az előszoba.

Ez volt az előszoba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Angyalként a pokolban lenniWhere stories live. Discover now