0.7

8.8K 442 44
                                    

Salonun ortasında iki beden birleşik sallanıyorduk o kadar sessizdik ki sanki birbirimizin nefes alış sesleriyle tatmin olmaya çalışıyor gibi  ama artık onu kendimden uzaklaştırmam gerek onu yavaşça itip bir kaç adım geri attım gözlerime baktı sanki nefesini çalmışım gibi.
Ve adam sordu neden kaçıyosun benden? Ve konuştu kadın  eğer kaçmazsam  kaybederim.
Lavaboya koşup kendimi kilitledim aynaya bakıp HAYIR ONU SEVMİYORUM kendine gel buradan bir şekilde kaçmalısın yeonji o bi psikopat pisliğin teki.
Bir saattir lavabodan çıkmadım kapının kilidini yavaşça açıp kapıyı arasından baktım jimin kendini duvara dayamış gözleri kapalıydı sanırım uyumuş diyip parmak uçlarımda odadan çıktım artık bu evde kalmak istemiyorum diyip çıkış kapısını açtım oha bir güvenlik bile yok olum ne ballıyım lan yavaşça kapıyı açtım son kez arkama baktım buradan çıkınca ilk işim eun a olanları anlatıp jiminin tedavi olması gerektiğini söyleyip başka bir hastanede yatılı kalması olucak ben bu hayallerimi kurarken bi yandan çıkışa doğru ilerliyodum tam bahçe kapısını açıp çıkmamla saçımdan tutulması bir oldu.

Jiminin ağzından
Yukarı arkasına çıktım ama lavabodan söyledikleriyle yıkıldım beni böyle tanımlaması psikopat pisliğin teki gerçekten sende mi böyle düşünüyorsun diyemedim çünkü böyle düşünüyodu.
Aahh oda eski sevgilim gibi hemen gidip bütün adamlarımı dağıttım onu denicekdim
Sadece birini seçip.
Jm~eğer dışarı adımını atarsa attığı anda onu yakala eğer kaçırırsan vücudunu kızgın demir izleriyle kazınmış şekilde bulursun.

Yeonji den devam
Saçımın çekilmesiyle çığlığımı basıyorum ki ağzımı kapatıp evin yanındaki duvara beni yaslayan kişiye baktım MİNHOO ne işin var dedim
Minhoo~yeonji bu tuzak.
Yeonji~ya bırak hazır güvenlik yokken kaçmam lazım.
Diyip gitmeye yöneldiğim anda kolumdan tutup
Minhoo~sence neden güvenlik yok aptal kız.
Yeonji~tch tch sana hiç yakışmadı minhoo ne o aptal falan
Minhoo~sadece ona takılman bi aptallık zaten sana yardım edicem kaçmak istemiyomusun
Yeonji~ama seni yakalarsa hayır ben tek başıma yaparım deneme kalmadan minhoonun başına sopayla vurulmuştu ve yine saçımdan tutulmuştu tek fark sürükleniyodum
Yine eve sokup salonun ortasına büyük çığlığımla fırlatılmıştım Salonun ortasındaki hep korktuğum koltukta biri oturuyodu kim olduğuna bakmak için kafamı kaldırdım ki
Jimini gördüm gözlerinde kırgınlığını saklayamıyan ama çok korkunç bir yüz ifadesiyle Bana bakıyordu etrafındada sanki bir konseyi andırarak sıralanmış adamları vardı hepsinin odak noktası bendim kurtlar sofrası gibiydi jiminin kırgın çıkan sesiyle içimin acıdığını hissettim.
Jm~neden?
Yeonji~üzgünüm jimin bak seni sevmiyorum beni burda tutamazsın.
Jm~HAHAHA ayağa kalkıp duydunuz mu? beni sevmiyor bu evden gitmek istiyormuş çünkü ben psikopat pisliğin tekiyim dimi yeonji?
Yeonji~ sessizce ve ağlayarak  jimin
Biraz önce beni getirten adam minhooyu yanıma attı minhooyla yerde duruyorum uyanmış elleri bağlıydı benim yüzümden diye düşünürken ağlamam biraz daha hızlanmışdı kim bilir ona napıcak.
Jm~YA SEN MİNHOO ONUN KAÇMASINA YARDIM MI EDİCEKDİN? SÖYLESENE EN GÜVENDİĞİM ADAMIM HA.
yeonji içinden lütfen hayır de
Minhoo~evet
Jm~NE O BENİM KADINIMAMI SULANIYOSUN?
yeonji içinden kadınım mı ya seni sevimiyorum nasıl kadının oluyorum acaba
minhoo~NE SULANMASI SADECE SONUNUN HANEUL GİBİ BİTMESİNİ İSTEMİYORUM
jm~SANANE LAN SEN KİMSİN BANA KARIŞIYOSUN
diyip minhooyu tekmelemeye başladı.
Yeonji~DUR HANEULA NOLDU Kİ SONUM ONUN GİBİ OLSUN?
jm~HİÇ BİŞEY OLMADI BU ADAM SAÇMALIYOR
Minhoo~ ağzından kan gelerek kaç yeonji ne olursa ne pahasına olursa olsun uzak dur jiminden.
Sözünü bitirdiğinde Bayılmıştı hıçkırarak ağlamaya başladım.
Jm~KES ZIRLAMAYI işaret parmağını tehdit edercesine sallayıp  bundan sonra yaşayan bir ölüsün CHOİ YEONJİ.
kolumdan tutup beni aşağı kata sürüklüyordu burayı ilk defa görüyorum uzun bir koridordan geçtikten sonra odanın kapısını açtı ama burası...
.
.
.
.
.
.
.

Evet 7. Bölümümüzün sonuna geldik😂😂umarım beğenirsiniz bi önceki bölüme
Fazla oy geldi ve okunma artış gösterdiği için yb attım tavşanlar😁

Ve size bir duyuruda bulunayım
Kitap asıl ŞİMDİ BAŞLIYOR...

~MY SOLİD PSYCHOPATH{PJM}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin