2.Andrew: Am o viata de rahat

20 2 1
                                    


-Hei, Parxton, nu crezi ca ar trebui să  mai verifici motorul ăla la mașina? În seara asta ai  o cursă importantă nu cred ca ai vrea să pierzi în  fața lui Drake. rânji David cu un aer arogant.
-Prințesă, eu n.am pierdut niciodată în fața nimănui  ,ce te face să  crezi că   voi pierde în fața handicapatului aluia. Ii replic cu o expresie arogantă.

-Nu fii atât de pămpălău, David, știi ca Andrew e cel mai tare! Se aude si Masha strigând  dintr.un colț al garajului.

-Frate, toata lumea știe că vei câștiga, dar până la urma papagalul are dreptate, are trebui să mai verifici odata motorul,pentru siguranță. Îmi spune Mason venind lângă mine. El era partea rațională din grupul ăsta, era cel mai calculat și știa când trebuie să acționeze și când nu. Cu totul că eu dădeam ordinele în grup , el totuși venea cu argumente pro si contra.
-Fie, am oftat, mai fac încă o revezie la mașină.

- În seara asta va fi o seară pe cinste, de abia aștept să turez motorul pisicuței ăsteia! zise entuziasmat David.

-Andrew, Dom te așteaptă în biroul lui, a spus că trebuie să vorbeasca ceva cu tine. Veni Masha spre mine.
E clar, dacă Dom trebuie să vorbească
ceva cu mine atunci e ceva important .
Pf,de transport n.am eu chef acum, sau cine știe ce întrunire or avea capii de mafie și trebuie să fiu prezent acolo. Dom este capul Mafiei Diablo, o mafie puternică din State, iar eu sunt mâna lui dreaptă. Dacă el nu este prezent , eu sunt înlocuitorul lui. În mine a avut cea mai mare încredere.

Ma luat sub aripa lui încă de când aveam 16 ani, am crescut alături de el, mi.a fost ca un tată pe care nu l.am avut. Așa zisul meu tată e doar un curvar care s.a culcat cu mama și a părăsit.o când  a aflat ca e gravidă cu mine. Interesant ,nu... Și culmea e ca acest donator de spermă mai are încă 3 copii mai mari, iar mama a fost decât o aventură din care se pare ca am rezultat eu. Asta sunt, rezultatul unei aventuri. Mama m.a crescut cât  a putut ca mai apoi, văzând că am crescut și  că mă pot descurca singur, m.a părăsit, plecând în lumea largă. Nu o condamn,oricum am fost un chin pentru ea atâția ani.

Întâlnirea cu Dom a fost pur și simplu întâmplătoare. Eram doar un copil nejudecat de 16 ani și într.o seară, aveam chef de băutură și o partidă bună așa că am intrat nimerit pe o pista unde se intreceau toti racerii din stat. Eu nici macar nu stiam sa conduc si m.am urcat in prima masina care mi.a iesit in cale doar ca sa ma dau in spectacol.
Cu adrenalina pulsandu-mi in sânge si nestiind cum sa conduc o mașină, m-am aventurat în  necunoscut. Si totusi, am câștigat. Dar ceea ce nu stiam in momentul acela era ca masina era chiar a lui Dom

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 28, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

AndrewUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum