İki gün kar tatilinden sonra yine okul vardı. Evden gitmeyecektim okula çünkü o gün Ömergilde kalmıştım (yanlış anlamayın Ömer teyzemin oğlu ve yeni 5 aylık oldu - çok tatlı yaa).
Sabah 6:30 da uyanıp hazırlandım sonra eniştem beni okula götürdü (ben teyzemgilde kaldığımda beni okula hep eniştem götürür).
Hava herzamankinden daha karanlıktı durağın oradaki arkadaşlarıma günaydın diyip (ben okula normalde otobüsle giderim) hep birlikte okula girdik.
Müdür herkesi yine sıraya sokmuştu ve her zamanki gibi çok konuşuyordu (hep aynı şeyleri tekrar eder 9'lar okula geldiler, okula yeni alışkanlıklar da geldi - 10'lar, 11'ler, 12'ler de onlara uyuyor falan) neyse içeriye girerken müdür merdivenin başında durur ve gelene geçene vurur bana daha da çok (nedenini bilmiyom).
Sınıfa girdiğimde herkes kendi aleminde takılıyorlardı bende dalmışım birden arkadan gelen sesle irkildim gelen sesin sahibi Aleyna'ydı.
Aleyna: Knk hadi tuvalete gidelim
Ben: Tamam
Aleyna: Knk çok kötü birşey oldu
(Aleyna'yı okullar başladığında yeni tanıdım iyi bir kız seviyomm.)Ben: Knk bir sabah da güzel haber ver ya lütfen ne oldu?
Aleyna: Knk o şerefsiz sarı yalaka çıkmaya başlamış
(isimleri lazım değil)Ben: Üff knk bişey oldu sandım boşver yaa karaktersizin tekiymiş işte
Aleyna: Knk sevmiyom zaten gözümden düştü.
Arkadaşlar uzun bir aradan sonra tekrardan sizlerleyim eski bölümleri vereceğim ilk önce daha sonra yeni bölümler gelecek yorum ve vote bırakmayı unutmayın sizleri seven bir yazar 🌙 ❤️❤️❤️