Ecem'den
Annemi çok özledim. Yanına gittiğimde kocaman sarıldım. Beni çok özlemişti. Görüşten çıktıktan sonra. Alp i bekledim annesini görmek için gelmişti o da. Sonra alp geldiğinde bir kafeye gidip oturduk çay içip yemek yedikten sonra kalktık.
Eve geldiğimde alp beni bırakıp gitti.Deniz'den
Kitap okudum. zaman yavaş geçiyordu. Kapıdan nefes girdi. O nurla oturup çay içtim o da benimle aynı gün hapse girdi. O kızıyla burda mutluydu dışarısı gibi olmasada.Azra'dan
Kahve içtikten sonra bana gelen mektupları okudum canım sıkılıyor du. Spor yapmaya başladım.Yorulduktan sonra oturdum
Üzerimi değiştirdim duş aldım.Sonra bir an ışıklar kapandı. kırmızı ışıklar yanmaya başladı. B 1 deki bütün herkez toplandı. Arama yapıldı. Uyuşturucu vb. Şeyler için.
Sonra sayım yapıldı deniz yoktu. Nefes ile aramaya başladım. Lavaboya baktığımızda deniz yerde kanlar içinde yatıyordu.Hemen revire götürdüler durumu ağırdı. sonra uzun süre geçtikten sonra denizin durumu düzeldi. bir iki kırıktan başka bir şey yoktu.
Nefes'den
Deniz ve azra hapishanede benim kardeşim olmuştu çetenin böyle çok güzeldi. Denizi öyle görmek 8 yıl o canavarın beni dövmesini hatırlattı. O beni dövünce yüzüm öyle kanardı. Öykü her gece o pisikopat yüzünden ağlardı şimdi ağlama sırası onda. O kadar döverdiki siz dışarıda seksek oynarken ben vedalar 8 yıl kölesi kapmaca oynadım. Siz sevgilinizle kaçarken ben öykü ile o pisikopat tane kaçardım kaçınca dayak yerdim. Benden hayallerimi aldı ama umutlarımı vermedim şimdi dışarıda olmasamda öykü deniz azra ile bir dünya kurdum bu dünyada isyan eden kadınlar var. Düşüncelere dalarken azra beni dürtüyordu.Herkez denizi bekliyordu.
Az yazdım ama umarım beğenirsiniz ☺☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(ÖMÜR)-AVLUDA BİR ÖMÜR
Mystery / ThrillerBİR AVLUYA KAÇ ÖMÜR? BÜYÜK BİR AVLUDA BULUŞAN YÜREKLİ 4 KADERSİZ KIZIN YÜREKLERİ AĞIZA GETİREN HİKAYESİ BU. BİZ YAZARKEN HEYCANLANDIK SİZ OKURKEN MERAKLANACAKSIZIZ İŞTE BİR AVLUDA BİR HAYAT...