3.BÖLÜM

145 6 1
                                    

Avluda 3. günümdü mahkemeye çıkacaktım yoldaydık 3. Günümde savcı bana inanır diye bekliyordum ya kızım olmasa onsuz yaşarsam beni unutup giderse. benim umudum sevdiğim arkadaş yoldaşım kızım ya kızım anne hasretiyle büyürse kızım. Düşüncelere dalmışım sonunda gelmiştik mahkemeye. Tam girecekken "anneee" diye bir ses geldi.

(DEVAMI İÇİN VİDEO İZLE)
S

onra mahkemeye girdik deniz ecemi öyle görmeye dayanamadı kokusunu çok özlemişti. Hayat o kadar yoruyorsun insanı deniz çok yorulmuştu. Hakim geldi;

Tanıklar dinleniyor

Azra
Ben kudretin adamlarını döverken denizi gördüm bir an tedirginleştim ve denizin takip ettim hızlı adımlarla koşuyordu. devamını görmedim.

Hakim
Peki geçe bilirsin arkaya

Nefes
Ben herşeyi gördüm. Deniz koşarak öykü yani kızımın peşinden gidiyordu
Sonra öykü bi an Nihal müdürün yanında durdu denizde öykünün yanına geldiğinde tam arkasındaydım sonra bir an deniz yere düştü ve Nihal müdürün yanına düştü.  Sonra herkes toplandı Nihal müdürün yanında denizi gördüklerinde onun yaptığını düşündüler. Sonrasını görmedim.

Hakim
Tamam kararı açıklıyorum yaz kızım suçlu görülen deniz demirin tutuklu yargılanıp 20 yıl hapis cezasına tutuklu yargılanmasına karar verilmiştir.

Diyince hakim Ecem birden hakanın yanına bayılınca deniz birden ecemin yanına fırladı.

2 gün sonra
Ecemi o kadar çok özlemiştimki
Ama bu gün ziyaretçi günü gelecekti.

1 saat önce konuştuğumuz da gelcem demişti.

Az yazdım ama umarım beğenirsiniz yorumlarınızı bekliyorum teşekkür ederim 👆👆

(ÖMÜR)-AVLUDA BİR ÖMÜR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin