Alışveriş merkezine giriş yaptığımda ilk görüş alanıma Eren girdi. Azcık daha ilerlediğimde Mete, Buse ve Esma'yı gördüm.
Mete "Hoşgeldin ikinci baldız." Dedi
Eren de "Hoşgeldin." Dedi.
"Hoşbuldum." Dedim. Buse ve Esma'yla sarıldım.
Mete'nin "ARAS!" Bağırmasıyla arkamı döndüm. Yine çok yakışıklı olmuştu
Ahhhh lanet olsun!
Bi dakika o kız Aras'a mı baktı!
Offf çıldıvıyovum ama ben.
Aras yanımıza geldiğinde Mete boynuna atladı ve "Hoşgeldin canımın içi." Dedi.
Farketmedim sanmayın bu Mete Aras'a yavşıyo. Mal ya sevgilisi var gitsin ona yavşasın.Tabi ki Aras aşkım ne yaptı dersiniz.
"Mete git sevgiline yavşa sal beni." Dedi. Ben ne demiştim hehe.
"Mete gel yanıma." Dedi Buse gülerek.
Erenle de erkekçe tokalaştı.
Ve bize dönüp baş selamı verdi, bizde aynı şekilde karşılık verdik.Eren "Ee ne yapıyoruz?"
Buse "Şimdi gençler bugün bendesiniz çok güzel bi plan hazırladım."
Esma "Peki." Birkaç dakika Buse ile Esma bakıştı. "Ee planı söylemeyi düşünüyor musun Buse?" Dedi.
Buse "He. Şimdi ilk başta sinemaya gidicez, sonra yemek yiyicez sonra sahile gideriz, biraz dolaşırız ve ordaki bi kafeye gideriz. Okey mi?"
Hepimiz onayladık.
"Peki, seanslara baktın mı?" Diye sordum.
Buse "Evet."
Esma "Off Buse, taksit taksit söyleme. Hangi film?"
Buse "Robin Hood diye bir film var. Çok güzele benziyo. Hem de Christian Grey ve kingsman deki çocuk oynuyo." Dedi heyecanla. Mete Buse'nin bu tavrına göz devirdi. Onların bu haline tebessüm ettim.
Sinema'ya doğru yürümeyeye başladık. Sinemaya gelince biletleri aldık ve salona gittik.
En arka koltuklardan almıştık.
Oturuş sıra mızı size hemen söyliyim.
Buse, Mete, Aras, ben, Esma, Eren.******************
Film bittikten sonra kemek katına yürümeye başladık. Buse aniden yakınmaya başladı."Anlamıyorum ya iki erkekte kızı istiyor. Hani bir de kız güzel olsa. Bi gözü mavi diye herkesi güzel belliyorlar. Ona bakılırsa ben ve Esma'nın da gözleri mavi ama bence biz daha güzeliz."
Eren kolunu omzuma atıp "Bak Miral sana çirkin dediler görüyor musun? Ne biçim arkadaş bunlar. Kıskanıyorlar seni ben söyleyeyim."
Esma "Ne! Hayır, öyle bişey demedik."
Eren "Ama ima ettiniz."
Esma "Ben bişey demedim bile."
Buse "Yaaa Eren niye ortalığı karıştırıyorsun?" Dedi kaşlarını çatarak.
Eren "Ben doğruları söylüyorum." Dedi gülümseyerek.
Esma "Hayır bi kere Miral çok güzel bir kız. Az önce gözleri mavi diye onu söylemedi." Dedi kızgınlıkla.
Off... şu an utandığım için yanaklarım yanıyo kesin kızardım. Biri benim yanımda beni överse çok utanırım, aynı şu an olduğu gibi. Bir de bu sefer yanımızda Aras da var.
Yemek katına geldik.
Eren " He he kıvırmaya çalışma biz anladık. Dimi Miral?"
"Hım, evet. Kapayalım mı konuyu?" Diye sordum ama beni takan yok galiba.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMARİLLO/texting
Teen Fiction@amarillo: Seni seviyorum. @demiraras: Kimsin? @amarillo: Seni seven biri.