"Kızlar bence bugün birimizde kızlar günü yapalım nedersiniz?" Dedi Buse okuldan çıkarken.
Son dersin bitmesini dört gözle beklemiştim ders tarihti ve uykum geliyordu. Şimdi de okuldan çıkıyorduk ve yanımızda Aras, Mete ve Eren de vardı.
"Benim için fark etmez ben müsaitim. Esma?" Dedim ve Esma'ya döndüm.
Ama ne oldu bilin. Tabii ki de bilemezsiniz.
Eren kolunu Esma'nın omzuna atarak konuştu:
"Üzgünüm kızlar bugün bana sözü var." Dedi.Buseyle birbirimize baktık."Tamam. Sonra yaparız o zaman." Dedim ve hafifçe tebessüm ettim. O sırada Esma'nın yanakları kızarmıştı bense gülmemeye çalışıyordum. Buseye döndüğümde o da aynı benim gibiydi.
Mete "Tamam o zaman baldızım ve aşkım bugün bendesiniz." Dedi kollarının birini benim omzuma diğerini de Busenin omzuna atarak.
Buse 'sence?' dermiş gibi bana baktı. Bende onaylayınca.
"Olur. Ne yapacağız?" Dedi.
Mete "Bir cafeye gidelim nasıl fikir?"
Buse "Olabilir aslında."
"Aras sende gelmek ister misin?" Dedi Mete.
"Hayır sağol." Dedi Aras.
Onun olumsuz cevap vermesiyle kafamı yere doğru eğdim. Nolurdu yani gelse dimi ama.
Mete "Mısın ekini sadece kibarlık olsun diye demiştim tabi ki sende geleceksin Arascığım." Dedi ve bana dönüp göz kırptı. Gülümsememi zor tutup kafamı kaldırdım. Eren ve Esma önde yürüyorlardı.
Bahçeden çıkıp arabaların yanına gittik.
Eren ve Esma gitmişti bile.Aras bana dönüp " İstersen benimle gel Mete yol boyunca çok konuşur." Dedi.
VE BEN ŞOK.
Bende "Olur." Dedim ve onunla yürümeye başladım. Kafamı Buse'ye çevirdiğimde şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu. İnanin bende çok şaşkındım ve mutlu.
Arabaya bindik ve Buseler de binince ilerledik.
Yol boyunca hiçbir şey konuşmadık ve yemin ediyorum elim ayağım titriyor.
Arabayı bir cafe nin önüne park edip indik. İçeri girdik ve oturduk. Siparişleri de verdikten sonra herkes eline telefonunu almıştı.
"Miral, senin instagram adın ne?" Diyen Arasa baktım.
BİR DAKİKA BANA İNSTAGRAM ADIMI MI SORDU O?
YOKSA BEN Mİ YANLIŞ DUYDUM.sanırım doğru duymuşum ki bana gözlerini kısarak bakan bir Arasla karşılaştım.
"Miraltekin."
Mete "Şaka yapıyor olmalısın Arascığım."
"Niye?"
Senin o niye diyen ağzını yiyim çocuk.
"Ne biliyim şuana kadar takipleşmiyor muydunuz?" Diyen Mete bayağı şaşırdı galiba.
"Denk gelmedi sanırım." Dedim ve konu son olarak burada kapandı.
Telefonumun titreşmesiyle elima aldım ve gelen mesaja baktım. 'demiraras seni takip etmeye başladı' hemen instagrama girip isteği kabul ettim ve geri takip yaptım.
Şaşırdınız dimi onu takip etmiyorum diye. Fake'i neden açtım zannediyordunuz?
Bu yüzden :)Hava hafif kararmaya başlayınca hesabı ödeyip çıktık ve tahmin edin besabı kim ödedi?
Ben hemen söyliyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMARİLLO/texting
Genç Kurgu@amarillo: Seni seviyorum. @demiraras: Kimsin? @amarillo: Seni seven biri.