Lucka vyšla z boxu a Mery jí dala nějaké papíry. ,,Zaneseš to prosím Jirkovi?" Pousmála se. ,,Jasně" usmála se a vzala papíry. Šla do primářovny, ale najednou jí někdo podkopl nohy a ona spadla na zem. Zvedla hlavu a nad ní stála Eva. ,,Já ti říkala, ať se k Matymu nesereš" ušklíbla se a odešla. Lucka vstala a začala sbírat papíry. ,,Co děláš?" Zeptal se nechápavě Maty Lucky. ,,Jen se mi rozsypaly papíry" zalhala Lucie. Maty jí to pomohl sesbírat a pak šla Lucka za Jirkou. Dala mu tam papíry a šla zpátky. Tentokrat si už dávala pozor. Šla opět na box s Matym. ,,Budeme muset na sál. Půjdeš se mnou, nebo si mám vzít někoho jiného?" Koukl na Lucku. ,,Jasně že půjdu, co bych tu jinak dělala?" Usmála se. Maty kývl a oba i se sanitáři jeli na sál. Umyli se a šli operovat. ,,Zkusíme tu ledvinu zachránit?" zeptala se Lucie. Maty se chvíli zamyšleně koukal na CT a pak řekl: ,,Pokusíme se" usmál se a rozřízl břicho. ,,Odsávejte pořádně, nic nevidím" řekla Lucka sestře a dál s Matym operovali.
Na jipu:
,,Tak tu ledvinu jsme zachránili jen tak tak" usmála se Lucka na Matyho a Maty se na ní usmál taky. Vše ale přes sklo viděla Eva. Lucka šla na lékařák. Otevřela dveře a v nich stála Eva. ,,Ty si nedáš odchod, co?" Řekla naštvaně. ,,Nech mě na pokoji ty mrcho" zamračila se Lucka a chtěla jít dovnitř, ale Eva rychle zabouchla dveře. Lucka se zamračila a šla pryč. Eva už jí lezla na nervy. Nevěděla, jak se jí má zbavit. Šla ještě zkontrolovat pacienta na jip a pak zkusila znovu lékařák. Naštěstí už tam Eva nebyla, tak se mohla Lucka v klidu převléct. Převlékla se a jak si dávala věci do kabelky, přišel tam Maty. ,,Ahoj Luci, taky už domů?" Usmál se a začal se převlíkat. ,,Jojo, nebo spíš do hotelu no" zasmála se. ,,V hotelu? Já taky bydlím v hotelu. Ve Stříbrňáku, ty?" Koukl na ní a oblékl si mikinu. ,,Taky" řekla překvapeně. ,,No a nechtěla bys dneska do nonstopu?" Řekl Maty u toho, jak si dobaloval poslední věci a pak koukl na Lucii. ,,A víš že jo? Ráda" usmála se a oba odešli z lékařáku. Rozloučili se s Mery a zamířili do nonstopu.
ČTEŠ
Láska bolí...
Short Story,,Luci bolí tě něco?" Zeptal se Maty, který seděl u ní na lůžku. ,,Ano.." povzdychla si Lucka. ,,A co? Hlava?" Koukl na ní. ,,Ne...srdce" Lucie přijede zpátky do Rubavy. Maty jí má stále rád a je nadšený, že de vrátila, ale Eva, která Matyho mil...