Lucka zastavila v prazdném parku a sedla si na lavičku. ,,Proč já tam vůbec chodila...stejně Maty miluje jen tu Evu" řekla si pro sebe, ale slyšel jí i někdo jiný. ,,To máš pravdu" uslyšela hlas Evy, která se vynořila z lesa. ,,Co tu děláš!" Lekla se jí Lucka. ,,Sis myslela, že mi Matyho přebereš?!" Chytla jí a přitlačila na strom. ,,Evo nech už mě být!" Odstrčila jí, ale Eva vzala klacek, přitlačila Lucku na strom a začala jí škrtit. ,,Maty je můj a ty mu hlavu motat nebudeš. Stejně ti nikdy neuvěří" ušklíbla se. Lucce už docházel dech a ani neměla sílu se bránit. Najednou se jí ulevilo, ale dál už nic nevnímala.
,,Evo jak si mohla!" Zařval Maty a vzal Lucku, která byla v bezvědomí do náruče. ,,Já ji nic neudělala, to ona" snažila se překroutit situaci Eva. ,,Nelži! Vím jak to je, Lucka se mi svěřila" založila si Libuška ruce na hrudník a pak koukla na Matyho. ,,Já jsem tak blbý" zaklel Maty a pak se i s Libuškou a Luckou rozešli na urgent. Lucka se po cestě probrala. ,,C-co se stalo?" Promnula si oči. ,,Maty pusť mě, jdi radši za Evou, stejně si o mě myslíš že jsem jen blbá a žárlivá" povzdechla si Lucka. ,,Luci promiň. Fakt se omlouvám, nevěděl jsem, že je Eva taková svině" řekl smutně Maty. ,,Maty neomlouvej se" usmála se Lucka a opřela si hlavu o jeho rameno. Podařilo se jí usnout a probudila se až na lůžku. ,,Luci bolí tě něco?" Zeptal se Maty, který seděl u ní na lůžku. ,,Ano.." povzdychla si Lucka. ,,A co? Hlava?" Koukl na ní. ,,Ne...srdce" sklopila hlavu. ,,Jakto?" Řekl Maty, který byl stále mimo. ,,Láska bolí, víš?" Koukla mu do očí. Maty jí koukl taky do očí a začal se přibližovat. Políbil Lucku a Lucka mu dala ruce za krk. ,,Miluju tě" šeptl Maty. ,,Já tebe taky" obejmula ho Lucka a Maty jí sevřel v objetí. Eva vešla tajně na urgent a šla najít Libušku...
ČTEŠ
Láska bolí...
Short Story,,Luci bolí tě něco?" Zeptal se Maty, který seděl u ní na lůžku. ,,Ano.." povzdychla si Lucka. ,,A co? Hlava?" Koukl na ní. ,,Ne...srdce" Lucie přijede zpátky do Rubavy. Maty jí má stále rád a je nadšený, že de vrátila, ale Eva, která Matyho mil...