His

70 5 0
                                    

Sesler daha da yükseldi ayağım bir şeye takıldı ben böyle şansın kahretsin şu an karşımda ...
**
Atakan ve o ukala çocuk ama ne alaka yoksa onlar arkadaşlar mı ?
"Sende bize ait bir şey varmış bücür şimdi onu bize veriyorsun "Sesin geldiği yöne baktım.Dışardan bakılınca masum duran tipi ,şu an fazlasıyla gergindi .Hayır istediği şeyi vermeyeceğim .Ne kadar ileriye gidebilirdi ki sıradan bir insan olarak biraz tehdit eder gözümü korkutmaya çalışır sonra pes eder.
A:"Sen bizi duymadın galiba derhal o ses kaydını ver!"
Ben de çok sinirlenmiştim.Arkadaşımı kandırmadan önce düşünecekti.
"Asla ,verirsem bile bir şartla veririm ."
"Bak sen bücüre bir de şartı varmış .Neymiş bakalım o şartın?"
"Zeyneple uğraşmayacaksın ,ve artık beni rahatsız etmeyeceksin ."
Atakan kahkaha atmaya başladı.Ukala ,küstah ise donuk bakışlarıyla beni süzüyordu.
"Bak sen şu asi kızımıza ,hm bir düşünim.Haklısın ,sen varken Zeynep falan olmaz ki sende haklısın. Zeynebi değilde seninle ilgilenmemi istiyorsun demi benim kıskanç Mirayım"
O an yüzüne okkalı bir tokat atma isteği oluşsa da buna cesaret edemezdim.Ama elbet bir gün ona ödetecektim .Bu yaptıkları yanında kalmayacaktı.
"Sen pisliğin tekisin zaten Zeynep senin ne mal olduğunu erkek ya da geç anlayacak.O gün bu ses kaydına da ihtiyacım olmayacak ."
Adını bilmediğim ukala anlamdıramadığım bakışı ile hâla bana bakıyordu.Sanki çok önemli bir şeymiş gibi her hareketime kadar izliyordu.Bir şey kaçıracakmış gibi dikkatli .
"Hadi ama asi kız beni bu kadar istediğini bilmiyordum." Yanıma yaklaştı ve elimde sıkıca tuttuğum ses kaydını elimden alıp kırdı.Ben ise hiçbir şey yapamıyordum.Kendimi her defasında daha güçsüz hissediyordum.Allah aşkına nerede o müdür ve yardımcısı nerde o nöbet tutan öğretmenler .Burası özel okul değil ,meslek lisesi hiç değil.Peki madem öyleyse şu bir halta yaramayan kameralar ne bokuma takılıydı süs niyetine mi?
Bence amaç Miray en fazla ne kadar dayanabilir deneyi ne zaman delireceğim diye test ediyorlar.
"Hadi sınıfına bücür ha unutmadan bir daha böyle bir şeye kalkışırsan bu kez bu kadar yumuşak davranmam."

Sert bakışlarımı Atakan'a yollasam pekte takmıyordu aksine sırıtıyordu.Sinirimi bozmak hoşuna gidiyordu.Seri adımlarla sınıfa doğru yol aldım.
Sınıfa girmeden önce kapıyı tıklatmayı ihmal etmedim tabi.Sınıfa girdiğimde meraklı bakışların üstümde olduğunu hissedebiliyordum .Ama müzik hocamız dindar bir hocaydı .Belki uyarırdı ama diğer hocalar gibi aşağılamazdı .
"Miraycım neden geç kaldığını açıklayacak mısın?"
Sinirli olduğunu biliyorum .Bir hoca olarakta haklıydı da .
"Hocam zilin çaldığını duymamıştım.Lavabodaydım bir daha olmaz."
Çatık kaşları eski haline dönerken yerime geçmem için komut verdi.
"Bir daha olmasın .Ses yarışmasına katılanlar el kaldırsın."Haliyle ben de parmak kaldırdım.Zeynep delici bakışlarıyla beni süzerken ben onu takmamaya çalışıyordum.
"Evet Miray senden başlayalım .Sezen aksu şarkısı söyleyebilir misin ?"
"Elbette ,minik serçe bizim için her zaman bir efsane tabi besteleri de ayrı bir efsane .

"Kalbimi kopardılar kim bilir kaç kez
Hiç hakkım yok şikayete bile bile lades
Belki de acısından beslendim aşkın
Yoksa bir gün bitmez miydi bu edepsiz heves

Sıra senin hadi üz beni
Yaza koyar mı güz beni
Geceleri gündüzleri aşk aşk diye çekmedin mi?
Sıra senin hadi üz beni
Yaza koyar mı güz beni
Geceleri gündüzleri aşk aşk diye çekmedin mi?

Şimdi bana ya bir hicazkar
Ya bir körpe yar ya yine efkar
Giden gitti yan ateş böceği
Şarkını söyle sazını çal.

Şimdi bana ya bir hicazkar
Ya bir körpe yar ya yine efkar
Giden gitti yan ateş böceği
Şarkını söyle sazını çal.

İnsan kaç kere tutar yandıkça ateşi
Git gide fark etmiyor yaranın ucu beşi
Ne tövbe bilir gönül be biter öfkesi
Uçar uçar düşer kalbe bir kuş sürüsü

Sıra senin hadi üz beni
Yaza koyar mı güz beni
Geceleri gündüzleri aşk aşk diye çekmedin mi?
Sıra senin hadi üz beni
Yaza koyar mı güz beni
Geceleri gündüzleri aşk aşk diye çekmedin mi?

Şimdi bana ya bir hicazkar
Ya bir körpe yar ya yine efkar
Giden gitti yan ateş böceği
Şarkını söyle sazını çal.

Şimdi bana ya bir hicazkar
Ya bir körpe yar ya yine efkar
Giden gitti yan ateş böceği
Şarkını söyle sazını çal."

Ne zaman kapattığımı bilmediğim gözlerim bir alkış tufanıyla açıldı.Kötü olan tarafı tam karşımda hem o isimsiz ukalanın hem de Atakanın olmasıydı onlar ne ara geldi diye düşünmedim değil .

O ukala öyle bir bakıyordu ki sanki bir şeyler anlatmak istermişçesine ya ben anlamıyordum ya da onun izin verdiği kadar anlayabiliyordum.

***

Okuldan geleli yaklaşık bir saat olmuştu.Aslında uyumak istiyordu ama ablam işten dönünce aç olur diye düşündüm .Ablamın en sevdiği yemeği yapıyordum tabiki sarma.Bir anda kapı tıklatılma sesi duyunca irkildim .Ablam için erken bir saatti ,korkmaya başlamıştım bile .Kapının deliğinden kim var diye baktım ama görünürde hiç kimse yoktu.Kapıyı açtım ve etrafta biri var mı diye kontrol ettim.Kesin o bücür çocukların işidir diye düşündüm ve ayağıma bir şey takıldı.Bu bir kutuydu gerçekten bu yorgunluğun üzerine aksiyon hiç iyi olmadı.Kutuyu elime aldım ve dışarıyı gözlemledim .Üstünde bir notta yoktu belki de ablama aittir diye düşündüm .Kapıyı kapatıp içeri geçtim merakıma yenilip kutuyu açtım ama keşke hiç açmasaydım...

****
Yorumlarınızı bekliyorum....

Sizce o kutu kime ait?

Ve o kutunun içinde sizce ne vardır ?

HAYKIRIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin