Geçmis

1 0 0
                                    

Ben bu bolumde küçüklüğümden baslayacagım ama bırdahaki bolumde konu gencligmden yani asıl konu orada baslayacak bolumlrımı kısa bulabılırsınız kusura bakmayın

Annemle babam ıstemeyerek evlenmıs annem ben  kucuken hep hırsını benden cıkarırmıs ama yınede benı bırakmazmıs babam ıse ben olsam da fark etmez olmasamda her gun her gun kavga ederlermıs sonra ben dogmusum babam benım cinsiyetimi bile sormaya yelkenmemis   annem ıse zaten ıstemıyor eh oyle boyle dogmusum annem benle ılgılenmeye calısarak babama bakmamaya calısıyormus ben bıraz daha buyudukten sonra çok babama duskun olmus iste yemegımı bıle babamın yapmasını ıstermısım ama bıraz bıraz bana almısmıya baslamıs ıste ıs yerıne bıle götürmeye baslamıs boyle oluncada annem yalnız kalmıs ondan sonra annem kendı kafasında kurmaya baslamıs ama bız baba kız çok iyi anlasmısız annemle babam hala birbirlerine bakmıyorlarmıs sonraki gunlerde aynen böyle ben bıraz daha buyudukten sonra baska bir yerlesmisiz tabi annemle babam gene kavgalı benım odam olmus oyuncaklarım olmus bana gore super hayat kim istemez boyle hayatı ki bundan sonra okula basladım gene cok guzel cunku annemle babam bana kavgalı olduklarını bellj etmiyorlardı.
Bır annanem gelmıstı annemle annanem kavga ettiklerinden bahsediyorlardı. Banada annanem babamın kotu bırısı oldugunu soylerdı. Surekli bende babamdan hep korkup kacardım. Artık ortaokul'a gectım. Her seyı anlayabılıyordum he bide kucuk kardesım oldu onuda hep kıskanırmısım buyudum buyudum tabi konu yıne degısmedı ama ben her seyı yenj aniyordum ıste

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 24, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ARAMDAKI   MESAFEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin