●♤Vote vermek 1 saniyenizi almaz ama bunu okumak 3 saniyenizi alır, emeğe saygı duyarsanız beni mutlu edersiniz♤●
"Yah! Wendy çekme saçlarımı ."
Jellal derin bir nefes vererek kardeşinin omzuna kolunu attı ve kendine çekti.
"Neden bugün özellikle kızgınsın tatlım?"
Wendy, Jellal'in desteklemeleri sonucu sağ tarafa geçerken sol tarafındaki Erza Lucy ile konuşmaya başlamıştı.
"B- bir de nedenini mi soruyorsun?"
Wendy'nin başı yere eğilirken Jellal kardeşinin omzunu tuttuğu elini daha çok kendine çekti.
Jellal'in iç sesi ona 'sıçtığını' fısıldarken bunu belli etmemeye çalışarak sessiz kalmayı tercih etti.
"Erza'yı ben de seviyorum, biliyorsun. Siz sevgili olduğunuzdan beri yaklaşık dört yıl geçti ve ben sanki sen benden uzaklaşmışsın gibi hissediyorum."
"Huh?"
"Son bir kaç gündür eve gelmiyorsun ve ne zaman seninle konuşmak istesem ya ders çalışıyorsun, ya da yorgun oluyorsun, son sınıf öğrencisi olduğunun farkındayım ama..."
Jellal'in aklından tüm duydukları film şeridi gibi geçerken ihmalkârlığı yüzünden çoktan kendine kızmaya başlamıştı.
"Wendy, bana bakar mısın?"
Weny başını yukarıya kaldırırken Jellal konuşmaya başladı.
"Üzgünüm tatlım, bundan sonra söz veriyorum seninle daha çok ilgileneceğim. Üzüldüğünü fark edemediğim için üzgünüm."
Wendy abisine bakıp gülümserken önden giden arkadaşları tarafından çapırılmasıyla onların yanına gitti.
"Lucy, çıkışta abimlere gideceğiz. Unutmadın değil mi?"
Natsu ve Lucy'nin yanından ayrılan Erza tekrar Jellal'in yanına geldiğinde sorarcasına ona baktı.
"Ne oldu?"
"Kardeşimi şu sıralar fazla ihmal ettiğimi fark ettim."
"Demek o yüzden.."
"Yüksek ihtimalle."
~Erza'nın ağzından
Jellal kolunu omzuma attığında gülümsedim. Aslında kardeşine karşı hepimizin bildiği ama onun bunu fark etmediği bir zaafı vardı ve ben bunu tatlı buluyorum açıkçası.
Karşımızda bize doğru yürüyen Kage'yi görünce Jellal'in eli daha çok sıkılaştı. Tabii bunun sebebini anlamanız için size durumu açıklamalıyım.
Kage, ben ve Jellal birlikte olmadan önce bana karşı duyguları olan birisi. E tabii Jellal de bunu biliyor, zaten bir ara tartışmışlardı sebebi ise Jellal'in kıskançlığı... tabii o bunu hâla itiraf etmedi ama.
Kage yanımızdan geçerken kolumla Jellal'i dürtükledim.
"Ne oldu? Kıskandın mı yoksa?"
"Ben kıskanmam."
Jellal poker face ile bana bakarken gülümsemekle yetindim.
Şu an ikinci Jellal x Erza kıskançlığını kabul ettirme savaşını başkatmış bulunmaktayım.
"Sakın. Aklından neler geçiriyorsan hemen vazgeç."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanmam Demiştin [Jerza] /S/ Serisi
Fanfiction~Smut içerir, rahatsız olanların okumaması rica edilir. "Kıskanmam demiştin!" "Kıskanmak mı? Kıskanmak ve sinirlenmek fiillerini ayırt edemiyorsun." "SADECE TEK BÖLÜMDEN OLUŞMAKTADIR!"