'14'

118 20 3
                                    

Jungkook arkadaşı Namjoon'u devreye sokmuştu. Attığı fotoğrafta ki kız Jungkook'ların okulundaydı ve onu tanıyordu. Adının Eunbi olduğunu öğrenmişti. Hiçbir şey sorgulamadan kız arkadaşından aldığı ev adresini takip ederek Eunbi'nin evine geldi. Karşılaşacağı durumdan emin değildi ve açıkçası çok karmaşık hissediyordu. Korku, üzüntü, kızgınlık... hepsi bir hengame içerisindeydi Jungkook'un beyninde. Evin kapısına ulaşıp derin hisler ile çaldı. Kapının ardında kiminle karşılaşacağı adına büyük endişeleri vardı. 2 kez çaldı, 3, 4 hatta 10 kez. Ama bir ses seda yoktu. Başı avcuna düşmüştü resmen, tam arkasını dönüp vazgeçtiği sırada kapının açılış sesi onu durdurdu. Hızlıca arkasını döndüğünde bir kadın ile karşılaşmıştı. "Kimsiniz?" kadının sorduğu soruya karışlık sadece ifadesizce bekliyordu. "Ah, şey ben Eunbi'nin arkadaşıyım.. Okula gelmeyince endişelendik. Evde mi kendisi?" Kadın sadece kafasını uzatmıştı kapının ardından.. Korkak ve hüzünlü bakışları ile Jungkook'u süzüyordu. "Eunbi biraz rahatsız odasında uzanıyor." Kadının verdiği cevap bir nebzede olsa Jungkook'u rahatlatmıştı. Ama onu canlı olarak görmek istiyordu. İçinde anlamlandıramadığı bir huzursuzluk vardı. "Peki onu görebilir miyim?" Kadının yüzüne bir endişe yayılmıştı. "Oh, bugün kimseyi görmek istemediğini söylemişti. Sadece ismini söyler misin bana geldiğini söyleyeceğim." Jungkook üzülmüştü ve gitmeye karar vermişti. Ancak hala kapıda duran bu karışık duyguları hissetmesine neden olan kadın onu itikleyip içeri girmek istemesine neden oluyordu. "İsmim Jungkook, lütfen ona geçmiş olsun dileklerimi ve bizi çok meraklandırdığını söyleyin." Bizi mi? deli gibi meraklanan sadece Jungkooktu. Ve ona birşey oldu diye ölesiye korkmuştu. Kadın onayladıktan sonra hızlıca kapıyı Jungkook'un üstüne kapatmıştı.
Yüzüne kapanan kapı ile arabasına yöneldi. Onu görmek ve konuşmak istiyordu ama başaramamıştı. Arabasına binerek son sürat evine sürdü. En azından onun ölmediğine dair inancı tamdı.

***

Jkook:-Eunbi
Jkook:-Evinize geldim haberimi almışsındır
Jkook:-Senin için endişelendim
Jkook:-Ve artık seni birazda olsa biliyorum.
Jkook:-Kendini saklamaktan vazgeç ve benim hakkımda düşündüğün olumsuzlukları kafanın içinden sil.

Jkook:-Mesajlarıma cevap vermediğin ve okula gelmediğin süre boyunca seni görmek için hergün de olsa evine geleceğim.

Jkook:-Benden artık hiçbir şekilde kaçamazsın Hwang Eunbi, buna izin vermeyeceğim.

------
Ara bölümlerde açıklayıcı olması ve kurguyu kavrayabilmeniz için metinler kullanacağım haberiniz olsun ;)))

Save Me |°SinKook°|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin