Uyandım. Herşeyin rüya olasını istedim ve yavas yavaş gözlerimi araladım
İçimden kaç bin tane dua ettim.
Oda karanlıktı.
Derin nefes alıp verdim.
Şükürler olsun evdeydim. Yüzümde istemeden de olsa gülümseme gelmişti. Gülümsemem ta ki o sesi duyana kadar sürdü.
"Uyandıgında bu kadar mutlu mu olursun" siyah saçlı adamın sesiydi. Neydi bunun adı Poyraz mıydı.
"Neee" diye çığlık attım. Hadi ama rüya degilmis. Yatağa daha çok gömüldüm.
"Dedigimi duydun" dedi soğuk bir sesle.
"Sey hayır. Sadece evdeyim ve bu olanların rüya olduğunu düşündüm. O yüzden gülüyordum" dedim.
Hiç bir cevap yok. İnsan bir ses çıkarır.
Olamaz tuvaletim gelmisti. Ne diycem simdi bu oduna.
"Iı şey" diyip bogazımı temizledim. "Tuvalete gitmem lazım"
Yine ses yok.
"Hey kime diyorum ya"
"Git" dedi
"Gidemem. Çünkü bu..." diycektim ki.
"Ya gidersin yada ben götürürüm" dedi.
"Off. Işık"
Yine ses yok. Ya sinirden ölücem yada bu adam öldürücek.
Ayağa kalktım karanlıkta görebildiğim kadar yürüdüm. Kapıyı açıp içeri girdim hemen ışıgı bulmaya çalıştım. Heh buldum. Arkadan kapatıp kilitledim.
...
Kapıyı kapatıp yürümeye başladım. Karanlık.
Yatağa tam oturacağım sırada pat yere düştüm.
"Ah" diye ses çıktı.
Bu kadar sakar olmak zorundamıyım hemde burda. Ayağa kalmaya çalıştım ama bizim beyefendi yerinden kalkmadı. İnsan kız düstü bir yardım edeyim der ya.
Ayağa kalmayı başardım ve zaferle gülümsedim.
Yatağa geri döndüm ve oturdum.
Masum bir sesle "Gamze nerde" diye sordum.
"Evindedir ben nerden bileyim" diye azarladı.
"Beni merak eder. Hem ben niye hala burdayım bırakın beni" diye yakındım.
"Öncelikle lafımı bitirmeden konuşma. Şimdi sana dokunmamı ister misin"
Dedikleriyle ağzımı 1 metre açtım "ne ne hayır hayır istemem"
"O zaman ne dersem 2letmeden yapıcaksın. Anladın mı" sorudan cok emirdi.
"Neden peki. Yani neden senin emirlerini yapmak zorundayım"
"Eğer ki dediklerimi yapmaz veya 2 letirsen bende senden bir şey alırım"
Benden alabilecegi ne var ki "neyi" dedim anlamamıs bir sesle.
"Kızlığın" dedi ciddi bir tonda.
"Ne hayır hayır" dedim.
Sözümü keserek "Anlaştık o zaman" dedi
Tereddütle "anlaştık" dedim. "Peki. Benden ne istiyorsun"
"Yarın görürsün. Simdi uyu" diyip ayaga kalkti. Kapıyı açtı ve dışarıya gitti.