"Hayır" dedi siyah saçlı adam. Soğuk, duygusuz ve acımasız çıkmıştı sesi.
"Neden" peki diye sordum.
Cevap vermeye bile tenezzül etmedi. Gıcık ne olucak.
Siyah saçlı adam ayağa kalktı.
"Dikkat edin kaçmaya kalmasın"
"Peki abi" dedi yanında ki sarışın adam.
Siyah saçlı adam bana baktı
"Uslu dur yoksa canın yanar" dedi.
"Neden burdayım onu söyle" dedim.
Hiç birsey demeden kapıyı açtı dışarıya çıktı. Ah gıcık ne olucak. Aptal.
İç sesim 'demek ki siyah saçlı adam tehlikeli Dilce. Ah bu sefer boku yedin' 'ama ben birsey yapmadım ki' 'onu bende bilmiyorum tatlişkom'.
Düşüncelerle boguşurken. Sarışın adamda odadan çıktı.
Odayı incelemek icin fırsat bulmuştum. Ve harikaydı
Burdan kurtulmam lazım. Gamze Gamze'ye noldu. Ah nolur ona bisey yapmamis olsunlar. Burdan kurtulmalıyım ama nasıl. Heh tabi yaa.
Tuvalete ihtiyacım var. Odaya baktım. Zaten büyük bir odadı. Birde içinde bir tane daha oda vardı. İnşALAH tuvalet degildir diye yakınmaya başladım. Kapiyi acip iceriye girdim. Olamaz tuvalet. Ah buldum.
Hemen dışarıya çıktım. Kapıyı bilerek açık bıraktım.
"Hey kimse yokmu"
Bir kaç saniye sonra kapı açıldı. İceriye az once ki sarı sacli adam girdi.
"Buyrun"
"Tuvalete gitmem lazım. Acil" dedim. Ama yalan.
"Orda var zaten" dedi.
"Olmaz ben o tuvalete giremem"
"Neden" dedi anlamsızca bakarak.
"Çünkü" güzel bir soru. Heh "çünkü o tuvalete başkalarıda girmis olabilir. O yüzden giremem. Dışardı biyerlerde başka varsa oraya götür beni" dedim. Yutmasını umarak.
"1 dakika" diyip cıktı odadan.
Beklemeye başladım.
Kapıyı acıp odaya girdi sarı şaçlı adam.
"Üzgünüm Poyraz Bey izin vermedi"
"Oda kim oluyormus be" dedim
Adam sen aptalmısın bakısı atıp dışarıya çıktı.
Off ya plan çöpe.
Ama tabi ki de pes etmek yok. Etmiycem burdan kaçıcam. Sadece biraz sabır ve planla.
Uykum geldi. Odaya baktığım da karıştırma dürtülerim beni ele geçirdi. Ama ne yazık ki çok uykum vardı ve yorgundum. Bu yüzden dürtülerimi sonraya erteledim ve yatağa doğru yürüdüm.
Yatakta çok rahattı. Yastığa kafamı koyar koymaz uykuya daldım.