Bölüm - 3 - Olay

1K 65 29
                                    

Fairy Tail Büyük Toplantı salonuna adımlarını atmışlardı . Herkes gözlerini onlara dikti .

- Natsu kun ! ( Sting )

- sessiz olsana ( Minerva )

- ah... doğru ... ( Sting )

( Fairy Tail yerlerini aldı Makarov deri koltuklardan birine oturdu diğerleri ise ayaktaydı , aynı şey diğer aileler içinde geçerliydi )

- Makarov ! bizi beklettiiniz !

( Bunu diyen masanın taaaaaaaa en başında oturan , uzun boylu siyah takım elbiseli başında şapkası olan bir adamdı )

- Deower ailesine özür lerimizi sunuyoruz ( Makarov )

( Y.N.: İsmi uydurana kadar o.o bu arada bu aile Mafya aileleri içerisinde en büyüğü :p )

( Natsu , Laxus , Gray , Erza , Gildarts ve Gerard başlarını hafiften eğmişti )

- Huhuhu ... konuya gelirsek ( Blue Pegasusun Patronu Bob )

- Doğru, Konuyu bildirmediniz ( Sting )

( Y.N.: Sting , SABERTOOTH un geçici patronu )

- Yer Altı Aileleir ( Deower in patronu )

- Ha ? ( Bütün patronlar )

( Natsu lar artık başlarını kaldırmıştı dikkatle Patronlarını dinliyolardı )

- Ama öncelikle . ( Deower in patronu )

- Hı ? ( Lamia Scale nin patronu Babasaama ) ( Y.N.: İsmi böylemiydi ? o.o )

- Size söylediğim gibi herkes ailesinden 5-6 kişiyi toplanyıta davet etmiş , onları tanımak isterim . ( Deower in patronu )

( Eliyle Lamia Scale i işaret etti ... Beyaz saçlı bir çocuk öne çıktı )

- Ben Lyon Vastia , Buz Büyücüsü . 

- Ben Chelia Blendy , Tanrı Avcısı Büyücüsü !

- Oh ? Tanrı Avcıs ? ( Deower in patronu )

- HAY ! Gökyüzü Tanrı Avcısı ! 

- Ben Yuka Suzuki , Dalga Büyücüsüyüm ! ( Y.N.: Büyüsü hattırlamıyorum , Wikide böyle yazıyor :/)

- Ben Sherry Blendy , Kukla büyüsü kullanıyorum .

- Hor.. Ben Toby ! Toby Horhorta ! Felç Büyüsü Kullanıyrum !!!

- Oh Köpek ? ( Sting )

- Bununla bir sorununmu var ? ( Toby )

- Sessiz ol ! Toby .... Ben Jura Neekis ..Büyüm...

( Jura sözünü bitirmeden )

- Aziz büyücü üyesi ha ? hahahaa güzel güzel bu hoşuma gitti işte ! ( Deower in patronu )

( fısıldaşarak )

- hey Laxus ? beni duyuyormusun  ? ( Natsu )

- duymamam mümkünmü ? ( Laxus   )

- herneyse !!! ben çok sıkıldım -,- ( Natsu )

Fairy Tail Mafia ( Türkçe )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin