Bölüm - 5 - Teklif

803 62 33
                                    

Natsu gözlerinii beyaz bir odada açar .............. evet burası bizim revir 

- ah . heryerim arıyor !! ( Natsu )

- Natsu - san ! ♥ ( Wendy )

- Wendy? ( Natsu )

- Biraz daha dinlenmeniz gerekiyor . ( Wendy )

( Natsu ayağa kalkar )

- Hehehe , boşver ben iyiyim  ( Natsu )

( Natsu , Wendy yi dinlemeden revirden çıkar ve büyük salonun yolunu tutar )

- oh ? Natsu ?

- Meraba Mira 

- Senin dinleniyor olman gerekmiyormu ? ( Mirajane )

- aaaa şey..... beni bilirsin......( Natsu )

- hhehehe neyse boşver hadi büyük salona gidiyorsun değimli ? bende geleceğim ! ( Mira )

( Beraber büyük salondan içeri girerler ve herkes in gözü kapya odaklanır ama odaklandıkları şey ne kapı nede Mira )

- NATSU !! ( Lucy )

( Lucy koşarak geldi ve Natsu ya sarıldı )

- ah ...... Sanda meraba Lucy . ( Natsu )

( Lucy sarılmayı keser )

( bir kol Natsu nun boynunu kavrar )

- Hey ! Şampiyon ! DEOWER ın patronunu nasıl patakladığını duyduk ! ( Gildarts )

- He ? ( Natsu )

( Natsu , Lucy ye bakar ve Lucy ona göz kırpar ... Gildarts kolunu Natsu dan çeker )

- NATSU !! ( Makarov )

( Natsu , Makarov un sesiyle beraber ilkilir ama belli etmez Makarov a doğru yaklaşır )

- SEN NASL BİR SERSEMSİN !!!! BİRDAHAKİ TOPLANTIDA BEN NAPACAĞIM !!! ( Makarov )

( Natsu o konuda hala biraz sinirliydi yüzünden belliydi ama belli etmemeye çalışıyordu ve yumruklarını sıkıyordu )

- ailemize hakaret etti ( Natsu )

- BİR MAFYA PATRONUNA SALDIRMAK SUÇTUR !!! ( Makarov )

- Saldırmadım !! Meydan Okudum !!! Oda Kabul Etti !! ( Natsu )

- UMARIM ODA BÜYÜK KONSEYE ÖYLE SÖYLER !!! YOKSA CEZA ALIRSIN FAİRY TAİL TARAFINDAN DEĞL HEMDE !!! ( Makarov )

- tsh .... ( Natsu )

( sessizce )

- neyden bahsediyor ? ( Lucy )

- büyük konsey eğer DEOWER ı haklı bulursa Natsu nun bonu parmaklıklar ardında biter ! ( Gray )

- ne ! ama ...... bu olamaz .....Natsu ona saldırmadı ! ona meydan okudu ! ( Lucy )

- Umarım Ryohei de büyük konseye yalan söylemez ( Gray )

( Lucy telaşlı gözlerini Natsu ya çevirdi , ardından kapıdan içeri 6 kişi girdi )

Fairy Tail Mafia ( Türkçe )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin