Daca nu va plac personajele puteti sa va imaginati ca sunt cine doriti voi.
Enjoy!
Iza n-a fost niciodata genul de persoana comunicativa, parintii au incercat sa o faca de mica sa iasa din mica bula de insecuritati pe care o are 24 din 24. Dar fara rezultat, timiditatea si anxietatea ei mereu luau cei mai bun din ea, din pacate. A crescut cu putini prieteni langa ea, acestia muncind mult pentru a o face sa se simta comfortabil in prezenta lor, dar au reusit. Iz', cum o numesc ei, le este ca o sora mai mica, iar acestia ar face orice pentru a o proteja. (Chiar s-ar lua la bataie cu capitanul echipei de bascket, pentru ea. Shawn inca se simte putin vinovat pentru ca a cauzat o asemenea scena in fata intregii scoli. Dar asta tine de trecut, este un subiect despre care nu mai vorbesc.) Tocmai pentru ca Iza e timida, nu obisnuieste sa interactioneze prea mult cu strainii, doar strictul necesar, nimic mai mult. Mereu uraste cand Charlotte si Mia o pun pe ea sa sune la diferite fast food-uri pentru a comanda mancare. Dar, stiind ca este protejata cat de cat de faptul ca nu este vazuta, o ajuta sa dea acel apel si sa le cumpere mancare prietenilor ei.
Iza are acum aproape 20 de ani, si continua sa fie apropiata de cei 3 prieteni ai ei: Shawn, Char, si Mia, dar cu toate astea, nu poate sa nu opreasca sentimentul de singuratate care creste usor usor in interiorul ei. Si nu singuratate din cauza ca nu are prieteni, nici nu se pune problema, Are tot ce si-ar putea dori din partea lor. Nici singuratate din partea familiei pentru ca are o familie chiar iubitoare. Mereu au sustinut-o si ajutat-o in tot ce a ales. Nu au zis nimic cand aceasta a decis ca nu vrea sa devina vreun doctor, psiholog sau avocat, ci vrea sa devina scenarista pentru ca adora sa scrie. Se simte in siguranta in mica bula pe care si-o creeaza atunci cand scrie o noua "poveste" in jurnalul ei. Visul ei e sa scrie carti si de ce nu, poate sa ajunga sa faca scenariul pentru filme care vor fi renumite. Si sincer? Stie ca trebuie sa faca asta cat mai repede pentru ca filmele actuale incep sa devina din ce in ce mai clishe-ice si fara sens. (Pe bune, a vazut cine filmul ala "Sausage party" sau "Emojis" sau "The week of". Cum au ajuns pe piata? Iz inca mai are cosmaruri cand se gandeste la ele. Dar, orice ati face, nu vorbiti de filmele din seria "Fifty Shades". O sa fiti prinsi intr-o serie de argumente legate de productie, scenariu, si lipsa de intriga. "Pe bune? Tot ce fac este sa isi arate felul de viata luxos, si cat de mult le place sa si-o traga", asta a fost unul din primele lucruri pe care aceasta le-a crezut cand a vazut filmele. Pentru ca da, le-a vazut pe toate, pentru a putea sa isi dea cu parerea. Nu ca alti care nu au vazut decat trailerele si vin si judeca. Da da, Iz vorbea de tine Shawn, nu te preace ca ai vazut tot "Stranger things" pentru a incepe sa comentezi ca nu are sens. De fapt, sa nu aducem aminte de acel argument, cei 2 nu si-au mai vorbit o saptamana, pana Shawn si-a cerut scuze si a spus ca va vedea serialul. Dar stim cu totii ca nu l-a vazut inca.) Asa, ce ziceam? A da, de dorinta Izzei de a deveni scriitoare. Desi stie ca va fi greu, e dispusa sa lupte pentru lucrurile care o pasioneaza.
Dar Iza, pe numele ei intreg Isabela, se simte singura pentru ca nu are acea persoane pe care sa o numeasca "a ei", pe care sa o stranga in brate cand se pune seara la culcare, pe care sa o sarute de parca este ultimul lucru pe care il are de facut pe acest pamant, care sa o faca sa se simta iubita in zorii diminetii cand restul oamenilor dorm linistiti, dar ei sunt prea prinsi in magia momentului ca sa le pese de tot ceea ce ii inconjoara, acea persoana la care sa se duca cand are atacuri de panica, care sa o stranga in brate si sa ii faca toate gandurile rele sa plece. In concluzie, Iza doreste acea persoana care sa ii fie alaturi la bine si la rau.
O parte din ea stie ca acele dorinte nu se vor indeplinii pentru ca nimeni nu o place. A acceptat de la o varsta frageda ca nu este atat de frumoasa (desi prietenii si familia ei spun altceva. "Wow Iz, chiar ar trebuie sa devi model", "Cum zici tu"), si ca anxietatea ei ii sta in calea multor lucruri pentru ca se trezese constant ingrijorandu-se de anumite lucruri. Chiar daca n-a avut pana acum vreun iubit, si nici macar primul sarut, isi doreste sa se intample, dar in acelasi timp este constienta ca isi face sperante de geaba, si ca ar trebui sa se concentreze pe lucrurile care chiar conteaza (chiar daca Iz este o, cum sa o spun? Iubitoare de iubire. Iubeste tot ce tine de ea, si deseori se trezeste visand cu ochii deschisi, la "cum ar fi sa").
YOU ARE READING
One shots
Teen Fiction"Your hugs and kisses are like the stars that light up my life when things get dark" One shoturi cu idei random care imi vin prin cap, sau pornind de la niste mici fraze pe care le voi vedea/auzi. Poate cu unele voi face mici serii. Nu stiu, voi ve...