Nu ne place durerea.

25 4 0
                                    

"Soulmates who can feel each other's pain"

"Mami! Mami!" striga fetita de 4 ani.

"Ce este scumpo?" intreaba mama ei destul de ingrijorata.

"Iar ma doare mana, si nu am cazut de data asta" dupa tonul ei mama si-a dat seama ca mai are putin si o sa inceapa sa planga, asa ca a luat-o in brate, si a asezat-o in poala ei.

"Shh, totul e in regula iubita, nu ai de ce sa plangi" incearca sa o linisteasca maica-sa in timp ce ii maseaza usor scalpul, stiind ca asta e un mod de a o linisti pe micuta.

"Dar de ce ma doare? Nu vreau sa ma doara" fetita murmura cu capul in scorbitura gatului mamei ei.

Stiind ca o sa dureze ceva de explicat, femeia s-a facut comoda pe podea, cu fetita ei strans in brate. O doare sufletul cand o vede atat de deprimata. Si-ar dori sa poata sa ii ia orice urma de durere posibila, dar stie ca asa ceva nu este posibil, mai ales in lumea in care traiesc.

"Eve, mai tii minte povestile pe care ti le citeam noaptea? Cele cu persoane care iti gaseau sufletul pereche indiferent de obstacole intalnite pe parcurs?'

Fetita face ochii mari si un val de entuziasm o cuprinde "DA! Le iubeesc!"

Se pare ca a trecut durerea. Se gandeste femeia dupa care rade usor.

"Ei bine, aceste povesti sunt inspirate din viata reala. Fiecaruia dintre noi i-a fost destinat cate un suflet pereche, iar atunci cand unul dintre voi se loveste celalalt simte durerea." Explica mama ei calm, in timp ce o maseaza usor pe spate.

Fetita face ochii mari dupa care se uita la mana ei. "Inseamna ca sufletul meu pereche tocmai s-a lovit la mana?" Intreaba curioasa.

"Da scumpo."

Un zambet urias inlocuieste incruntarea aflata pe fata fetitei inainte de aflarea noutatilor.

"Promit ca o sa am grija ce fac! Ca sa nu ma lovesc pe mine si cealalta persoana!"exclama bucuroasa fetita, dupa care se ridica din bratele mamei si fuge inapoi in curtea din spate ca sa continue sa se joace.

A decurs mai bine decat ma asteptam, gandeste femeia, dupa care se ridica indreptandu-se spre bucatarie pentru a continua pregatirea mesei. O mica durere ii cuprinde piciorul stang, dar nu o face decat sa zambeasca delicat.

Cred ca am cel mai impiedicat suflet pereche, chicoteste femeia dupa care isi ciupeste putin pilea de la mana, lasandu-si sotul sa stie ca a simtit durerea, si ca sa fie mai atent. Asta e un mic mod de a comunica cand nu sunt unul langa celalalt.

.

"Evelyn!" o stiga prietena cea mai buna pe fata care are acum aproape 22 de ani.

"Hei Aby!" raspunde aceasta. "Ce s-a intamplat?" ingrijorarea incepe sa ii creasca la gandul ca prietena ei cea mai buna este in pericol, tinand cont ca tocmai a venit alergand inspre ea.

"Ah, nimic. Doar voiam sa ma asigur ca esti in regula pentru meciul de diseara" ii raspunde aceasta usor gafaind.

Sincera sa fie, Evelyn este putin emotionata pentru meciul din aceasta seara. Echipa de softball a univeristatii la care merge, se confrunta cu o echipa de la alta universitate intr-un meci destul de incins. Cele 2 universitati sunt cunoscute pentru competitiile dintre ele. Meciul din seara asta s-a anuntat a fi unul destul de mare, toate biletele s-au vandut, presiunea din partea antrenorilor creste pe masura ce minutele trec. Fiecare echipa vrea sa castige pentru a aduce mandrie universitatii, iar acest lucru nu face decat sa creasca si mai tare stresul.

Ce legatura are Evelyn cu toate astea? Ei bine, ea face parte din echipa. S-a antrenat in ultimele luni cum nu a mai facut-o pana acum. A muncit din greu, si nimic nu o sa o opreasca din a da 200 la 100 in seara asta.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 08, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

One shotsWhere stories live. Discover now