BÖLÜM 2

1.9K 75 15
                                    

ADA

kafeye gidip oturduk ben kendime çikolatalı pasta ve limonata istedim . bizim en güzel yanımız yiyip yiyip kilo almamız . :-)   kızlarda benim gibi pasta ve içeçek söylemişler . he oğuzumu soruyonuz hemen söylim yolda babası aradı  ve gitmek zorunda kaldı .

sparişlerden sonra kızlar bugünki  erkeklerden konuşmaya başladılar .

RÜYA: sizce gerçekden birini öldürdülermi hiç

ÖYKÜ : gerçekten mafyasalar evet yani sizce mafya birisi bi adam öldürmeden mafya olurmu?

RÜYA: neyse yakışıklıydılar ama onlar bize bakmaz .

BEN: zeten öyle bi şeyler düşünmeyin kendi iyliğiniz için yakışıklıysa nolmuş allah sahibine bağışlasın .napalım yani

ÖYKÜ :  aman senlede hiç konuşulmuyo hiç

RÜYA : aynen az dedikodu yapalım dedik .

o arada garson geldi ve sparişlerimizi bıraktı . etrafa bakınırken kapı açıldı . ve o çete onlar gelmişti . hemen kızları dürtüp onların duyamıcagı şekilde kızları uyarmıştım .

BEN: onlar burda sakın haklarında  konuşmayın !!

dememle yanımızdaki masaya oturdular sanki başka masa yok . dicem hepsi dolu

RÜYA : hııı çok güzel oldu . diyip göz devirdi .

bende onlara göz devirdim . Telefonumun çalmasıyla dikkatleri hepden üzerimize çekmiştik . arıyana baktıgımda annem olduğunu gördüm . hemen telefonu açıp kulağıma  koydum .

ANNEM: kızım nerdesin sen hiç aramıyon ?  onu geçtim yüzünü göremiyoz .

BEN: aha sakin da karedeniz kadını dizdin lafları konuşmama izin bile vermiyon ayıp ama yakışıyomu sana .

benim böyle konuşmamla öyküyle - rüya kafama vurmuşlardı . telefonumu kulağımdan çekip .

BEN : elinize kolunuza sahip çıkın . yoksa ben çıkarım .

RÜYA : ne biçim konuşuyon pınar teyzeyle

BEN : sanene aq annem değilmi

ikiside bana göz devirdiler bu ara annemin telefondan sesi geliyodu . telefona geri döndüm .

ANNEM : seni dinliyorum

BEN : şimdi şöyle anneçim biz okuldan sonra kefeye geldik, ne bu şiddet bu celal akşam sizdeyiz kızlarla oldu .

ANNEM: sus kız almim ayağımın altında bağrırımda severimde .

BEN : tamam dünyayın en bal annesi

ANNEM : tamam kuzum akşama bişe istermisiniz .

kızlara dönüp bişe istiyomusunuz akşam yemeğine özel  dememle rüyanın telefonu kapması bir oldu .

RÜYA : pınar anne şimdi tatlı sonra biber dolması mantı etli ekm ;

oha diyip telefonu kaptım anneme anne sen rüyayı boşver takıl kafana göre diyip kapattım .

ÖYKÜ : oha kızım dünyayı saydın Allah'tan yiyip  yiyip kilo almıyon aslıda alıyoruz ama hepimiz antermenler ve dans sayasinde çok almıyosunuz .

RÜYA : ayy bi an  kendimi kaptırmışım sorry

BEN : bazen düşünüp düşünüp duruyom allahım ben bunları hak edicek naptım diye  ama sonuç
bulamıyorum .

ÖYKÜ : ben analatim ; kendimi övmek gibi olmasın ama herşey var bizde ne eksik işde biraz çirkiniz o kadar

BEN : saçmalama istersen çarpmim bi tane

RÜYA : bunu yapmasam içimde kalır ondan yapmam lazım şimdiden özür  " sac malanmaz taranır "

öyküyle ikimiz rüyaya git kedini at burdan bakışı attık . o ise omuz silkip pastasını yedi . o ara abi diye bi ses duydum kızlara baktığımda çetenin olduğu yere bakıyorlardı .  tabiri caze mafyalara bakıyolardı . gri tişörtlü  hani sert bakışlı en baş mafyamız . ona sarıldı sonra bi anda bize döndü ve gözleri kocaman oldu . kızlara bakıp dürtmemle önlerine döndüler . kızdan bi ses yükseldi .

KIZ ( SELİN ) : bunlar o ünlü dans grubu diyip bizi gösterdi .

sonra koşa koşa yanımıza geldi . bi fotoğraf  çekinebilirmiyiz dedi . benimde onaylamamla çekindik . kıza baktığımda gitmek istemiyo gibi duruyodu . o ara arası sesi duyuldu

ARAS : selin  çabuk  buraya gel .

demekki kızın adı selindi ama selin gitmek istemiyodu . heme araya girip

BEN : sakıncası yoksa  selin bizim masada oturabilirmi . zaten gitmek istemiyor .

ARAS :  hayır !

ego ya şu uklaya bak ( tabi içimden dedim ) seline bakıp

BEN : anlaşılan bizimle aynı  okuldasın , okulda gelebilirsin yanımıza dedim .

ARAS : öyle bişe olmuçak selin buraya gel istersen kötü şeyler olmasın .

selin istemeye istemeye gitti oturdu . o ara amcamın adamlarından ateş geldi ve bize bakıp .

ATEŞ : efendim annenizin yanına geçmeden önçe dans provonuz var .

BEN : teşekkürler ateş sende gel istersen diyip boş sandelyeyi göstermemle öykünün atlaması bir oldu

ÖYKÜ : o sevdiği kızla buluşacak

BEN : vay bana söylemeyin öyle olsun

ATEŞ : öyle değil efendim öykü hanımda ben telefonda konuşurken duydu.

BEN : pekala öyle olsun sen git bakalım bize motorları gönder . arabaylada al git hem biraz gezinirsiniz . 

ATEŞ : gerek yok efendim ben..

BEN : kaybol hemen ateş motorları unutma !

ATEŞ : teşekkürler efendim diyip gitti .

RÜYA :  hayırıdır  bügün bi yumuşağız .

ÖYKÜ: aynen hayırdır yani .

BEN : içimden geldi , bittiyse kalkalım hadi

kafeden sonra dans provasına gittik . ordanda eve geçtik . akşam yemeği falan derken akşam oldu şimdi odalarımıza çekildik . kızlara iyi geceler mesajı yazıp alarm kurup yattım .

 

YAZIM HATALARI İÇİN ÖZÜR DİLERİM.

okuldaki çete Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin