FİNAL

105 2 0
                                    

Sinadan

Denizde Alara ile öpüştük ve ben hala şoktan çıkamadım. Eve geldik ve duş aldık . Hayır , hayır birlikte değil ayrı ayrı . Sonra yemek söyledim. Tabii ki yemek yapamıyorum . Alara duştayken pizzalar geldi . Masayı hazırladım.
"Sina! Ben çok acıktım yiyecek bişey varmı !?" Diye bağırdı odadan ve adım seslerine bakılırsa mutfağa doğru geliyordu. Pizzayı gördüğü gibi koştu ve yemeye başladı.
"Kızım boğulcan napıyon sen "
" sonono bo son oşono bak" dediğinde öyle bi kahkaha attım ki çatlıcaktım nerdeyse. Lokmasını yutup.
"Ne gülüyosun ya aç olmak suçsa tutuklayın beni yani " dedi
"Tamam sakin meleğim "
"Meleğim mi ? Öğk kusucam şimdi ya biz öyle vıcık vıcık olmayalım lütfen biz farklı olalım. "
"Biz olalımda başka bişey beni ilgilendirmiyo " dedim sonra yanağına bir öpücük kondurdum.

Buraktan
Denizden geldikten sonra yemek yaptım. Irmakla yedik yemeğimizi sonra Irmak Deniz 'i emzirdi. Sonra Deniz uyudu.
"Kara böceğim " dediğimde sırıttı ne zamandır söylemiyordum
" efendim koca bebeğim " bu sefer ben sırıttım . Alt dudağımı dişleyip ona döndüm
" hadi odamıza gidelim"
"Niye ne güzel sarılıp film izliyoruz"
"Yaa anladın işte hadi " dedim mızmızlanarak .
"Canım istemiyo bebeğim " dedi
"Ama böceğim sen kendin gelmezsen zor kullanmak zorunda kalıcam." Dedim
"Kırarım ağzını burnunu o güzel yüzüne yazık olur bebeğim " dedi
"İlk karşılaştığımız gibi agresifsin ve bu halin beni benden alıyor " dedim iç çekerek . Irmak bana iyice sokulduktan sonra köprücük kemiğimi öptü. Yapma kızım yaa . Şimdi uykum var dicek .
"Burak benim uykum geldi "
" ırmak bilerek yapıyosun oramı öpünce uykun geliyo ben ne zaman istesem böyle yapıyosun . Artık düşünmeye başladım beni istemiyo musun ?"
"..."
"Gerçekten mi ?"
"..."
"Irmak ses versene " kafamı aşağı eydim ve ırmak uyumuş . Neyse bari koltukta uyumasın yatağa götüriyim .
"Burak " dedi uykulu bi sesle
" burdayım balım burdayım "
"Özür dilerim sevgilim . Yarın söz veriyorum uyumıyacam sende şimdi uyu yarın uyuyamayız " uyku sersemiyken herşeyi söylüyor bu kadın ve bu huyunu çok seviyorum.
Yatağa uzandırdım bende yanına girdim kollarını boynuma doladı bende beline ve ırmağın kokusuyla kendimi uykuya bıraktım

💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤

Sabah uyandığımda Irmak daha uyanmamış bana sıkı sıkı sarılıyordu. Yüzünün her yerine öpücükler kondurdum. Gözünü aralayıp bana baktı. Gülümsedi . Bende gülümsedim . Sonra kalktı ve Deniz'in beşiğinin yanına gitti.
"Burak , Deniz nerde " diye sordu şaşırdım yeni uyanmıştım.
"Bi-bilmiyorum yeni uyandım ."
"Burak ! Deniz yok !"
"Sakin ol ! Sakin ol!" Derken adım sesleri yaklaştı.

"Ne bağırıyonuz be " dedi içeri giren sina kucağında Deniz ile birlikte.
"Gerizekalı! İnsan haber verir Deniz'i aldık diye. " diye bağırdım.

"Hoşbuldum sağol Burak!"dedi

"Hiç hoşgelmedin Sina" dedim ve ayağa kalkıp Deniz'i kucağından aldım.
Aşağı indik alara kahvaltı hazırlamıştı.

Aile çok güzel bir şey . Eğer ırmak o geziye gitmeseydi. Bizim arabaya binmeseydi. Ben kaza yapmasaydım. Böyle olabilirmiydik. Böyle evli mutlu çocuklu. Arkadaşlarım ve ailem hepsini çok seviyorum. Onlarında beni sevdiğini biliyorum. Bu yüzden Dünyanın en mutlu adamıyım. Dünyanın en güzel kadınından dünya güzeli bir kızım var daha ne isteyebilirim ki.

NASIL DÜŞTÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin