🍫 Διαβάστε κάτω στα σκούρα γράμματα. Είναι μια συνοπτική ενημέρωση. Ας ξεκινήσουμε με το κεφάλαιο. 👇👇👇👇👇👇👇👇👇🍫
Vanessa's POV
Έχω ξυπνήσει εδώ και δέκα λεπτά και τώρα έχει πάει 6:40πμ.
Φοβάμαι να πάω κάτω. Φοβάμαι την αντίδρασή του όταν θα με αντικρίσει.
Θα αρχίσει να με σχολιάζει και να λέει για ότι έγινε εχθές.
Δεν θα του κάνω όμως τη χάρη.
Άμα δω ότι αδιαφορεί και δεν θυμάται τι έγινε, εγώ θα το κάνω ακόμα πιο έντονο σε αυτόν.
Θα τον πονέσω.
Αλλά ποιος τον χεζει αυτόν;
Μπλιαξ! Αηδίασα τώρα!
Ξεσκεπαστηκα, φόρεσα τις παντόφλες μου με την πολύχρωμη φουντιτσα και πήγα προς το μπάνιο να κάνω τα απαραίτητα. Έπλυνα τα δόντια μου. Έβαλα αλλά ρούχα. Μια λευκή μπλούζα ραντακι και ένα κολάν μαύρο με σκίσιμο λίγο πιο πάνω από το γονατο στο πίσω μέρος.
Δεν ξέρω αν το ανέφερα πιο πάνω αλλά την προηγούμενη εβδομάδα ένας φίλος του James, ο Harry, που είναι πολύ όμορφος και καλός και γλυκαςςς😵. Ξέρετε... Έχει αυτά τα μεγάλα, αμυγδαλωτά, γαλάζια του ουρανού ματιά, είναι αρκετά ψηλός και όχι πολύ γεροδεμένος, κοκαλιαρης θα έλεγα και έχει ένα χαμόγελο οο.... Κολαση🔥
Τέλος πάντων, ο James έστειλε τον Harry να πάει το βράδυ στο σπίτι μου, να μπει μέσα από το παράθυρο του δωματίου μου και να πάρει κάποια ρούχα. Ε, όπως καταλάβατε... Σε αγόρι πέσαμε και μου έφερε ΌΤΙ ΕΞΑΛΛΑ ΡΟΎΧΑ ΕΊΧΑ! Ο James δεν τρελάθηκε πολύ με αυτό και ψηλό πλακωθηκαν αλλά στο τέλος άλλαξε γνώμη γιατί λέει θα μπορεί να βλέπει και την πιο sexy πλευρά μου. Σκατα δηλαδή!
Έχω κατέβει κάτω και πάω προς το ψυγείο για να πάρω το γάλα. Ανοίγω και βλέπω πως δεν υπάρχει.
Αρχίζω και ψάχνω και άλλα ντουλάπια.
Συγνώμη τώρα... Τι θέλουν την κουζίνα αν δεν υπάρχει τίποτα να φας και να μαγειρέψεις;
Θα σας πω εγώ! Καλύτερα να μην μπεις καν στον κόπο να την φτιάξεις!
Απομακρυνομαι λίγο από την κουζίνα για να την δω συνολικά, ώστε να καταλάβω που δεν έχω ψάξει.
Τα μάτια μου πέφτουν πάνω σε ένα γαλάζιο ντουλάπι, το μόνο μάλιστα.
Τι φάση βάλανε 4 άσπρα και 1 μπλε? WTF?!
VOCÊ ESTÁ LENDO
My kidnapper [ ΥΠΌ ΔΙΌΡΘΩΣΗ ]
Ficção AdolescenteΕξώφυλλο από : @popaki02 Η Vanessa είναι κόρη ενός πασίγνωστου μαφιόζου της Νέας Υόρκης. Η Vanessa είναι μόλις 18 χρονών και έχει σταματήσει το σχολειό από την ηλικία των 15 λόγω του κινδύνου που την βασανιζε από τους επαγγελματίες ανταγωνιστές του...