Capitolul 1

41 1 0
                                    

Stateam la masa din club si ma plictiseam sa privesc cum toti dansau ....chiar si prietena mea Ariana...sunt plictisita si am nevoie de o dispozitie mai buna pentru a-mi cotinua seara ...nu asi vrea ca aniversarea mea de la 18 ani sa fie atit de trista.

Am luat o inghizitura din paharul cu vin rosu si ma  rugam ca sa pot pleca maine la liceu. 

S-a apropiat un baiat necunoscut  care s-a asezat in preajma mesei si ma privea atent...am inceput a ride ca o nebuna si m-am apropiat de el.

-Buna ...esti invitat la aniversarea mea?Il intreb privind pe sub gene incercind intr-un fel sa-i atrag atentia chiar daca il socoteam un flirt cu el...doar pentru a-mi ridica dispozitia..

-nu ,dar pur si simplu am trecut prin preajma si am intrat ..Imi raspunde sarcastic

-Dar oare nu erau niste oameni la intrare ...

-se pare ca nu ...Raspunde privindu-mi intreg corpul.

-ok..nu te voi alunga

- daca te deranjez pot pleca...Ma privea intens in timp ce un analizam putin situati.

-nu ,nu...poti ramane imi vei tine compania si asa ma plictisesc.

-cum te numesti?

-Alisa...apropo sa stii ca parintii nu prea imi permit sa dau informatii despre mine unor baieti necunoscuti ,dar astazi fac 18  si de acee se poate.

Rade cu suflet la aceasta faza ..eu privindu-l ca o proasta oare ce am spus atit de amuzant?

-eu ma numesc Erick...

Imi raspunde printre hohote incercind sa se linisteasca....

-ce este atit de amuzant?

-nimic ...poti sa uti ...oricum acum plec...ma bucur ca am facut cunostinta ..poate ne vom mai vedea..pa si aniversarea placuta.Imi da o privire greoaie apoi se ridica si pleca neprivind in urma.

Nu inteleg cu ce tupeu a intrat a schimbat citeva vorbe si a plecat...

M-am intors la masa mea si Ariana alerga spre mine cu zimbetul pina la urechi.

-Alisa vino sa dansam de ce stai atit de plouata?Imi zice roscata gafiind de la atita dans si adrenalina acumulata in corpul ei micut

-nu prea am chef de dans...

-vrei sa zici ca cu acel tip cu care radeai si vorbeai aprins iti era mai interesant?

-m-ai urmarit?Sa stii ca nu era nimic deosebit...pur si simplu un baiat care a intrat aici.

Ii raspund incercind sa nu vorbesc despre acest subiect.


Hei!Primul capitol!Astept pareri


Destine incrucisate- FINALIZATA Where stories live. Discover now