Capitolul 7

11 0 0
                                    

Peste 1 zi **

Din perspectiva lui Sky***


- poate este plecată undeva si se va întoarce.
Le zic părinților

-imi este teama niciodată nu sa întîmplat asa ceva
Imi zice doamna Stefany

-doamna Stefany domnul Tom eu am o ideie....o voi suna pe Alisa și voi pune difuzorul daca ne raspunde cineva veti auzi și voi totul .

- bine.
Zice doamna Stephany.

D.T

- da...

Aud o voce de băiat necunoscută.
-cu cine vorbesc unde este Alisa ?
Intreb alarmată.

- este lîngă mine ....dacă vreau să o vezi și poate să o salvezi asculta ce iti spun ...

- bine spune .

- iti voi trimite o adresa ...acolo se află și prietena ta ,dar ca sa ajungi trebuie mai întîi să faci ceva pentru mine .

-spune ...ce ??!!

- o vei aduce aici pe doamna Stefany ....își va aminti ceva frumos .Esti de acord ?

- da.

Zic după ce mama Alisei încuviințeaza .

- bine iti trimit adresa ....Și încă ceva fara poliție .

-ok .
D.t.i.

Am primit și adresa ....
- despre ce a vorbit băiatul? Ce iti vei aminti ?

Tom o intreaba pe Stephany.
- chiar nu stiu ...

- cum să nu stii ?

- nu mai tin minte ...

- cum vreai ...sa stii ca niciodată eu nu am ascuns secrete .

- să mergem la Alisa .
Am urcat toți în mașină și eram în drum spre locul din adresa.
***
Am intrat in casa imensa și pe o canapea stătea un băiat pe care nu il mai întâlnisem niciodată.

- buna ziua .
Ne spune el politicos .

- buna .
Zice doamna Stefany...încercînd să-și păstreze cît de cît calmul .

- domnule va rog să o eliberati pe fata mea si sa-mi spuneti pentru ce aveți nevoie de soția mea .
Zice domnul Tom .

- bine ...voi trece direct la subiect .
Tatăl meu cindva a fost impreuna cu această doamna ...dar ea după cîteva nopți petrecute impreuna la parasit și plus la asta a obligat niște persoane ca să-l tortureze ...Din din acel timp a început să existe această mafie imensa avînd scopul în răpirea fetelor și torturare.

- nu...
Zice Stefany cu lacrimi pe obraji...

- da ..totul este adevărat....continuă băiatul...de aceea Alisa se află aici ...răzbunare....

- te rog lasă-mă sa-mi vad fata ...!!

- bine ...va las ., Erik ad-o pe fata la mine .

De undeva a apărut chiar Erik cu Alisa care era legată la mâini și la picioare plus la asta avea unele vinataii pe piele și ochii roșii cred ca de la plîns.

- fata mea !!
A imbratisat-o strîns la piept .

-mama ...Sky..!

Ma îmbrățișează după ce îi eliberează mâinile...

--Stefany imi pare rau de Alisa dar cu tine nu are rost sami petrec viata .Adio

Domnul Tom a imbratisat-o pe Alisa ca un părinte apoi a ieșit din imensa casa nefiind în urma .

- Tom te rog ...iartă-mă te rog ...a fost cu multi ani in urma eram doar o pustoaica !!
Doamna Stephany s încercat să-l oprească dar nu a reușit...

-mă la ce se întîmplă?

- tatăl tău ne-a parasit

- ce?

- eu sunt vinovată....

-Erik sa terminat întrevederea ..si va rog să plecați...

- nu !te rog las-o.
Cuvintele mamei Alisei nu mai aveau nici un sens pentru băiatul care vroia doar răzbunare.

Din perspectiva Alisei....***

Stăteam cu privirea în tavan așteptînd să plecăm ...după ce mama stie unde ma aflu ...Andy a decis să plecăm...mie frica foarte frica ...simt o durere în piept ...simt ca familia mi sa destrămat din cauza unei prostii ale adolescentei tata a renunțat la noi ...cîteva lacrimi mi-au alunecat pe obraji ...

-E timpul sa mergem .

Andy a apărut apucindu-ma de braț în timp ce ne apropiam de o mașină...
După 1 ora .

Am intrat într-un bloc parasit .l-am urmat pe Andy pînă am ajuns într-o cameră cu un pat .

- ia loc ...
Imi zice rece .

- să nu încerci să evadezei deoarece nu vei reusi ...

Spunindu-ma asta a plecat ....
M-am așezat în pat și nu a trecut mult timp cind ușa sa deschis intrînd Klara?

- buna Alisa ...nu te asteptai sa ma întîlnești?

- Klara ?

- abia asteptam acest moment sa te vad .

- și tu faci parte din mafie ?

- da ....oare nu se cunoaște?

- ce vreai de la mine ?

- vreau să te asigur ca nu te așteaptă nimic bun ...

- nu e greu sa-mi dau seama .

- tu asculta atent! Si pe prietena ta o asteata pericolul ...

- ce vreti sai faceti ?

- nu te speria ...nu va suferi mai mult decît tine .

- spune o data !

- o vom face la fel ca si mine adica o lepadatura care nu stie altceva decît să se bucure de placere ....atît am vrut să-ți spun ramaii cu bine .

Destine incrucisate- FINALIZATA Where stories live. Discover now