am ramas masca cind l-am vazut pe Erik cum ne privea mirat.Nici nu-mi imaginez ce simte el acum cred ca este ranit ....
-Erik te rog sa ma asculti nu este ceea ce crezi ..
-inteleg totul foarte bine...
-nu intelegi nimic...asculta-ma iti pot explica.
-...ce ca chiar acun te-ai sarutat cu un necunoscut.?
-Alisa iarta-ma ...nu stiam ca ai iubit.
Isi cere iertare Andrew si pleaca.
-vezi ...inca isi mai cere scuze...cit de dragut din partea lui.
-nu am vrut sa-l sarut ...pur si simplu m-am lasat dusa de val.
-cum sa nu ...chiar te cred.Zice in batjocora.
-chiar este adevarat !
-nu incerca sa fii naiva si sa pari ingeras ...l-ai sarutat chiar in fata mea ...l-ai acceptat.
-termina cu prostiile....imi vorbesti asa intr-un fel de parca ti-as apartine ....esti cumva gelos?
Il intreb tematoare de a primi un raspuns pozititv.
-intelege-ma ca nu vreau sa mai intilnescpr nimeni linga tine.
-stii cit de mult te urasc!
Zic dintr-o data ....privindu-l cu cea amai urita privirea a mea.
-prostuta ...si eu te iubesc...
Imi zice si se apropie de mine imbratisindu-ma strins.
- iarta-ma pentru criza mea de nervi ...dar chiar acel baiat m-a inervat si eram gata sa-l dau la politie.
-ok...si eu nu sunt mai de treaba....dar sa nu uiti ca intre noi nu este nimic si niciodata nu va fi .
***
Am intrat in casa si pe masa din bucatarie am observat din nou un mesaj...scrisul era acelasi puteam sa jur ca ambele erau scrise de aceeasi persoana."Astazi va astept pe ambii la conacul meu ...A" Mai jos era indicata si adresa conacului.
----
-Erik mie imi este frica...nu stim cine mi-a scris mesaje ...nu stim ce persoana este.
Ii zic lui Erik care era concentrat la drum.
-oricine ar fi ...sa stii ca il vom invinge impreuna...
Mi-a zis prompt calmindu-ma putin.Dupa ce am citi mesajul indata l-am chemat pe Erik la mine si iata-ne acum in masina in drum spre adresa conacului....nici prin cap nu-mi trece ce se va intimpla acolo.
Dupa citeva minute am ajuns in fata unei casei mari linga care care era parcata o masina neagra.
-sa mergem.
Am iesit din masina si am intrat in casa imensa deoarece era liniste in jur si nu eram gata sa asteptam afara .
Pe un fotoliu statea in carne si oase Andrew....fumind dintr-o tigara in acelasi timp fiind foarte bucuros.
-ce se intimpla aici ?Andrew?
Il intreb simtind ca pulsul o ia razna.
-buna frumoaso sa stii ca te asteptam.
Zice el zimbind prosteste.
-tu ce cauti aici?
-va asteptam....
-nu inteleg nimic...Erik?
Ma intorc spre Erik care privea in pamint...
-scumpo el nu-ti va explica nimic deoarece nu stie cum s-o fata si n-are destul curaj...dar eu iti voi povesti.
Am tacut inghitind in sec....nu inteleg nimic ...
-ok... nu stiu daca iti va placea de ce vei auzi ,dar trebuie sa ti-o spun ...eu ti-am scris ambele mesaje ...si da eu sunt Andy prietenul lui Erik..nu ma crezi intreabal pe el?Apropo cu ajutorul lui am ajuns la tine ...
Nu cred! Am simtit citeva lacrimi in ochi gata sa cada...dar m-am abtinut sa nu pling in fata la doi prosti.
-este adevarat?
Il intreb pe Erik ...
-iarta-ma Alisa ,dar totul ce ti-a spus Andy este adevarat..
-nu ..nu cred!
Incep sa string lovindu-l cu pumnii in piept.
-stii Alisa incep sa ma plictisesc de tine...
Zice Andy ...rinjind..
-nu aveti pic de simt omenesc.!!
-Erik sa o ducem la etaj si sa o calmam.
Am fost luata pe sus de ambii baieti si am fost dusa intr-o camera ...murdara si goala.
-Ocupa-te singur de ea..eu plec.
Zice Andy iesind din camera indiferent.
-te rog lasa-ma sa plec stiu ca nu ma vei putea lasa asa balta ..te rog.
-imi pare rau Alisa dar nu pot face nimic in privinta asta?
-de ce?
-pentru ca o data ce faci parte dintr-o mafie mare nu mai poti iesi din ea..
-dar cum e posibil..
-uite asa
-de ce nu ai fost prins de politie?
-pentru ca toti au crezut ca am parasit mafia chiar si eu la un moemnt dat am crezut dar nu a fost asa....
Imi zice legindu-ma de un scaun.
-nu pot sa cred ...ca am avut incredere in tine.
De aceasta data simt lacrimile cum alunecau pe obrajii fierbinti.
-imi pare rau pentru tot ce am facut...nu am vrut.
-daca nu ai fi vrut nu asi fi acum aici .
-nu ma pot opune altfel voi fi nimicit.
Dupa ce imi arunca caeste cuvinte in fata ...iese si el din camera fara ca sa intoarca privirea spre mine.Am inceput a plinge incercind sa scap din strinsoare.
Din perspectiva lui Erik***
Am coborit in imensul living unde era Andy care medita ...
-ai terminat?
Ma intreaba serios.
-da..
Zic raspicat incercind sa-mi ascund tremurul din glas...
Ma doare foarte mult sufletul ca am lasat-o acolo singura si intr-un mare pericol....
-stiam ca o vei face.
-desigur..cum sa nu...doar stii ca nu imi este mila de asa podoabe ca ea....
Rostest destul de clar si apasat ...
-bravo baiete ...stii din prima zi cind te-am vazut si te-am luat cu mine nu pareai de treaba ..dar acum observ in ce te-ai transformat.
Ma bate cu palma pe umar ...zimbind scurt si pleaca ...
Sunt asa un egois ....am vrut bani si iata cu ce ma ocup acum. nu imi vine sa cred..m-am asezat pe fotoliu ..si in minte imi aparea scenele cu Alisa plingind...in acel moment si mie mi-au alunecat citeva lacrimi ,dar le-am sters ....
Trebuie sa trec peste chiar daca este greu si simt cum mor pe dinauntru...