Capitolul 4

25 0 0
                                    


- Domnul Erik observ .ca ati mai frecventat  acest  liceu  cu 2 ani  in urma. Am eu dreptate  ?

Ne intreaba  privind în niște documente concentrat .

-da am mai frecventat acest liceu ...

- da domnul Erik ati fost exclus din scoala din cauza ruperilor de lecții și comportamentului neadecvat.

- aveti dreptate domnule director .

- bine si acum urmează același lucru se refera și la domnișoara.

- ce ? NU puteti sa faceti asa ceva cu mine eu doar nu am facut nimic .

Aproape că strig in fata directorului , dar era de-a dreptul groaznic sa zbor din scoala mama ma va omorî.

-domnișoara va rog  să  vă  calmati  , acum veti lua toate lucrurile care au rămas în acest liceu și ambii sunteti liberi .

- dar eu nu sunt vinovată! Este numai vina lui .Eu nici o data nu am încurcat  profesorul sa predea lecția....el e vinovatul .

- acum nu mai contează faptul deja este consumat ....va rog mult pe ambii sa părăsiți liceul cît de curînd posibil .

A zis directorul trecînd din nou la foile sale .Parca nici nu ma auzit ...ma simt atît de ciudat și capul imi bubuie într-una .

- Erik acum cind am fost exmatriculati din liceu  te rog tu sa-mi spui ce este de facut ....

Ii zic brunetului  care era pierdut în gînduri la fel ca și mine.

- Alisa  chiar nu stiu ...daca vrei poti sa stai la mine un timp pînă găsesc o soluție și părinților tăi le   vei spune că stai la o prietena.

- ce ? Cum imi poti propune asa ceva ...ma crezi atît de proasta ...și tu cind vei gasi soluție la sfîrșitul anului de învățământ.

- nu , voi încerca cîteva zile .

- nu stiu ...trebuie să fiu prea naivă că sa te cred ..

- ma voi isprăvi.

Nu eram sigura ca Erik va putea convinge directorul sa intram din nou în liceu dar cred ca nu ar strica o încercare decît chiar  nimic...

- bine...cind totul este soluționat ma suni .

- ok pa .

- pa .
Mi-am luat ghiozdanul și celelalte lucruri și am ieșit .
***
Am intrat in casa si trebuia sa găsesc o pricină care sa o spun mamei ca sa ma crede și sa nu ma trimita la lucru nu vreau ca părinții să aibă probleme din cauza mea .

- buna scumpo! Ai venit atît de repede acasa ?
Ma intreaba mama sarutindu-ma pe ambii obraji.

- da mama ...am dureri de burta ...stii tu ...și cred că în următoarele zile voi sta acasa .

Ii zic mamei încercînd să arăt ca o bolnavă.

-  bine...

- plec la mine

- desigur ...pleca , odihnestete .

Mama este atît de buna cu mine dar de ar ști ea ce nebunie eu am facut nu stiu ce s-ar mai alege de mine .
După vreo 3 ore in care am stat și m-am odihnit m-am decis sa o sun pe Ariana  .
După cîteva secunde am auzit glasul zglobiu al prietenei mele ...părea atît de fericită de ar ști ce fac eu acum ...

- buna

- buna

- de ce astăzi ai  lipsit de la liceu?

- păi părinții mei au plecat în vizită la unchi și eu i-am ajutat cu bagajele și toate celelalte .

Imi raspunde Ariana calmă.

- ok ..

- eu am scapat ceva interesant ?

- desigur încă cum ...am fost exmatriculata din liceu și părinții  nu stiu inca nimic .

- ce?? Alisa !!! Cum ?

A început să țipe în telefon

- foarte simplu pentru director ...doar pentru ca Erik a încercat să vorbească cu mine toata lecția.

- cum se poate întîmpla sa te de-a afara ?

- cum am inteles Erik a mai frecventat acest liceu cu 2ani în urma și nu a terminat cu bine .

- Alisa tu înțelegi în ce te-ai băgat? Acest băiat iti provoaca toate neplăcerile iti zic ca trebuie sa te debaraseze de el .

- nu stiu ce sa zic .

- jur ca esti cea mai ciudată fata le care am cunoscut o vreodata , tu nici macar nu stiu bine cine este el .

Macar Ariana sa ma certe ...ea are dreptate pe Erik îl cunosc de foarte putin timp.

- Ari a zis  ca totul el va rezolva ...stai calmă voi reveni în curînd la viata mea normală.

- bine ...putin mai linistit ....trebuie să închid...pa

- pa .

Am închis telefonul și un ciocănit în ușa de la intrare mi-a facut inima sa bată cu putere .

Am deschis ușa și era un băiat îmbrăcat în costum cu părul blond ochii albastri și  o ținută perfectă in maini avea un buchet mare de trandafiri.

- domnișoara Alisa acest buchet este pentru dumneavoastra .

- dar de la cine ?

- scuzati- ma, dar nu va pot spune.

Mi-a înmînat florile și a plecat .
Ideie nu am cine are nevoie sa-mi trimita flori .Am observat un mesaj printre petalele roșii. Am luat cu grija foaia și.....

Destine incrucisate- FINALIZATA Where stories live. Discover now