2. Kroniky Ohně

39 3 3
                                    

Název: Kroniky Ohně
Autor: MaisieDunne
Počet Kapitol: 14 (pozastaveno)

Ještě na začátek se omlouváme za to, že recenze vychází tak pozdě. Je nám to opravdu moc líto. Jinak se omlouváme, za špatnou kvalitu coveru v médiích, ale lepší fotka se najít nedá...

White Wolf:

Název:
Název se mi líbí, sice ho ještě moc nejde porovnat s hlavní zápletkou, ale ke konci se už zmiňuje o vládkyni ohně. Hádám tedy, že hlavní děj ještě nezačal a název začne dávat větší smysl v dalších kapitolách, které ještě nevyšly. Což je samozřejmě v pořádku, jen to nedokážu tak posoudit s dějem příběhu.
Jinak není název nijak moc dlouhý ani krátký a nemám co vytknout.

9/10

Cover:
Cover se mi líbí. Je v něm nádech ohně a fantasy, jak by to mělo být. Font krásně sedí. Opravdu nemám co zkritizovat.

10/10

Anotace:
Jediné co mi vadí je, že je text až moc krátký. Já sama mám s vymýšlením anotací často problémy, ale zkrátka by to chtělo zamyslet se a pokusit se anotaci nějak prodloužit. Čtenáře nejdříve musí zaujmout cover, název a hned poté anotace. Proto je důležité dát si na ní záležet.

4/10

Hlavní zápletka:
Řekla bych, že tuhle kategorii nejde příliš zhodnotit, protože příběh není dokončený a vypadá to, že máš hlavní zápletku teprve v plánu napsat. Nebo alespoň ještě není tak očividná. Seznámili jsme se s několika postavami, zjistili jejich cíl, minulost a podobně. Takové zasvědcení do příběhu. Chci tím říct, že je to naprosto v pořádku, protože pro hlavní zápletku zkrátka ještě nenadešel čas a teprve ji můžeme čekat. Zároveň to ale znamená, že nemám jak hlavní zápletku zhodnotit. Proto nemůžu dát plný počet, ale nechci ani strhnout moc bodů.

6/10

Originalita:
Nepamatuju se, že bych něco takového četla. Ano, četla jsem už dost fantasy, ale příběhy postav, názvy a všechno okolo... Jsem slyšela poprvé.

Vím že jsi psala že ses inspirovala světem autorky Sarah J. Maasové, který já ale neznám, takže to moc posuzovat nemůžu.
Na Wattpadu se nenajde příběh, který by byl 100% originální, každá kniha má něco, co je stejné nebo podobné jako něco v jiné knize a to se nemusí nutně jednat o kopírování, nebo něco takového, zkrátka je na světě už moc filmů, seriálů, knih a Wattpad příběhů a tak je nemožné najít příběh, kde by se nenašla jediná věc podobná něčemu z jiného díla.
A je to ještě těžší když se jedná o fantasy s magickými bytostmi.
Každopádně mi příběh přijde originální a oceňuji to.

8/10

Gramatika a pravopis:
Našla jsem několik chyb, špatné i/y, slova navíc, nebo naopak vynechaná slova. Několik vět jsem si musela přečíst vícekrát, protože jsem je moc nepochopila. Tím myslím zmíněné chyby a taky překlepy. V příběhu se ale objevují výrazy, které v normální mluvě neužíváme - což je dobře, jelikož se jedná o fantasy, kde se to hodí. Proto si myslím, že se ty chyby nestaly neznalostí autorky, spíš jen nedopatřením. Stane se to každému, takže je to v pořádku, ale doporučovala bych si kapitolu po napsání projít a prostě si dát pozor na překlepy a gramatické a pravopisné chyby, které mohly vzniknout.
Co se týče čárek, v textu si jich moc nevšímám, respektive si nevšímám chyb v čárkách, když se někde vyskytují. Ale žádnou do očí bijící chybu s čárkou jsem nezachytila.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 27, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Recenze /CLOSED/Kde žijí příběhy. Začni objevovat