Hermione: deci.. cum rămâne cu Harry?
Jessica stătea țeapănă uitându se la foc cum arde aruncând scântei pe covor, in mintea ei se dădea un război crunt
Era intr o relație cu Draco, o relație toxica, dureroasa, dar nu se putea despărți de el, nu încă.. Hermione era cea mai buna prietena a ei, dar buzele ei se impotriveau in a spune adevarul
Hermione: jess?..
jessica se uita la ea, trebuia sa i spună, Hermione e cea mai buna prietena a ei, merita sa știe partea întunecată a ei, de ce suporta relația toxica cu draco, era sigura ca n o va judeca.
Jessica: ascultă..
Hermione o privea tăcută in timp ce Jessica ii povestise despre necesitatea ei in artele întunecate, era o obsesie, devenise o parte din ea.
Ii povestise despre relația cu Draco.. in ziua in care Jessica si Draco au făcut un an de relatie, aceasta bău un elixir, "elixirul dependentei", când Jessica rostise numele elixirului, Hermione scapa cartea de astronomie pe podea și se uita lung la Jessica
Hermione rostise "elixirul dependentei este o licoare având efecte puternice, acest elixir este desprins din artele întunecate, cele mai întunecate. Elixirul dependentei, precum ii spune numele, provoacă dependenta fața de o persoană, dacă bei elixirul gândindu te la o persoana anume vei fii dependent de el
Dar după un timp, iubirea se va transforma doar intr o dependentă puternica.
Acest legământ se poate rupe doar atunci când persoana care a băut licoarea si a făcut legământul începe sa iubească cu adevărat alta persoana" Hermione spuse cuvânt cu cuvânt din manualul "cele mai profunde elixire rupte din artele întunecate, diabolice"
Jessica rămase cu gura căscată.
Jessica: Hermione, de unde naiba știi?..
Hermione: in anul 1 când căutam in sectorul interzis despre Nicolas Flamel am găsit acest elixir, însă n am mai pomenit pana acum de el.
Ce a fost in mintea ta sa l bei?!
Jessica: îl iubeam atât de mult, și ma omora gândul ca ne am putea despărți.. însă acum regret.. toată iubirea mea pentru draco s a transformat intr o dependentă sufocanta..
Hermione sari in picioare atât de repede încât Smecherila se trezi aruncat in celălat colț al camerei, se plimba in stânga și dreapta spunând "haide, haidee" după 5 minute in care Hermione se învârtea de colo n colo, se uita la Jessica.
Hermione: știu! Cum ziceam, "Acest legământ se poate rupe doar atunci când persoana care a băut licoarea si a făcut legământul începe sa iubească cu adevărat alta persoana"
Asta e Jessica! Harry!
Poate ca iubindu l pe el vei rupe legământul!
*acum Hermione se puse lângă ea și i se uita in ochi* uite, Harry e al naibii de îndrăgostit de tine, și cred ca și tu, greșesc?
Jessica: asa e, dar nu e suficient..
Hermione: îți promit ca vei scapa de asta, ok?
Jessica încuviința din cap și o îmbrățișă pe Hermione.
CITEȘTI
Sufăr pentru doi
RomanceJessica Blossom, o tânără de 17 ani, elevă la Hogwarts in casa Gryffindor, o cuceritoare in felul ei de a fii, dulce și delicată, se evidențiază prin trăsăturile ei perfecte. Doar că aceasta adolescentă suferă prea mult, iar atracția ei pentru arte...