🔫.🔫

488 32 18
                                    

Min Yoongi. Chłopak, który miał problemy ze zdrowiem psychicznym. Nie radził sobie z presją, jaką wywierało na nim społeczeństwo. Za wszelką cenę chciał znów czuć się jak dawniej, chciał po prostu, żeby jego problemy zniknęły. Gdyby nie pewien blondyn, nie udałoby mu się to. Ten blondyn nazywał się Park Jimin. To on pomógł mu pozbyć się depresji, myśli samobójczych oraz anoreksji. Tak jak pomógł mu swoim pojawieniem się i zabrał od niego te problemy, tak swoją śmiercią, swoim zniknięciem znów mu je zwrócił.

Już niedługo... Pomyślał Yoongi, po czym zażył całe opakowanie tabletek nasennych, popijając je mocnym alkoholem i — aby na 100% się udało — podcinając sobie żyły.

Och, Yoongi, gdybyś tylko wiedział, jak wielką szkodę wyrządzisz ludziom, którym na tobie zależało.. I nadal zależy.

Teraz, gdy minęły już 3 miesiące od twojego — udanego oczywiście — samobójstwa twoja matka sobie nie radzi. Zapija smutki alkoholem. Tym samym, którym ty popiłeś tabletki. Pewnie zastanawiacie się, co z jego przyjacielem — Hoseokiem. Otóż on, osoba, która zawsze była wulkanem energii i radości, której zawsze wszędzie było pełno teraz siedzi zamknięta w swoim pokoju, płacząc w poduszkę i przeglądając w kółko te same zdjęcia, na których jesteście razem, ty z nim, sam bądź z Jiminem. Ten chłopak ma dość. Założę się, że jeszcze chwila, a skoczy z okna korzystając z tego, że mieszkał na 10 piętrze.

Tego chciałeś, Min Yoongi? Tak bardzo pragnąłeś być znów z Jiminem, że nie pomyślałeś, że teraz wiele osób będzie za tobą tęsknić, że wiele osób będzie płakać... Że wiele osób nie da sobie rady..

Brawo, teraz jedyne co trzyma ich przy życiu, to świadomość, że tam — na górze — jest ci lepiej.. Bo masz tam Jimina. Teraz obaj jesteście szczęśliwi.. Już na zawsze razem... Na zawsze..

~🖤~🖤~

Skarby wy moje, to już koniec. Nie wiem jak wy, ale ja płakałam przy pisaniu tego. Mam nadzieję, że nie będzie źli, że tak szybko kończę tą książkę, ale ja 200 follow dostaniecie drugą część. Kocham was i pamiętajcie — Love Yourself !❤️

loner - m.yg x p.jmOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz