🔫,🔫

486 32 3
                                    

3/07/2017

Dawno nic tu nie pisałem.. Może pora tutaj wrócić? Nie wiem, zastanowię się, w każdym razie dziś Jimin przyłapał mnie na wymiotowaniu..

Nienawidzę siebie, jestem okropną świnią, a on jeszcze zabrania mi głodzenia się i wymiotowania, bo "Jesteś piękny taki jaki jesteś Yoongi, zrozum to"... Taki głupie gadanie. Wiem, że tak naprawdę się mnie wstydzi. Wiem, że wstydzi się wychodzenia ze mną gdziekolwiek.
No ale cóż, skoro tak mówisz, Park Jimin, to będę to robił troszkę rzadziej.

Tak poza tym, to chciałem zaadoptować pieska. Rodzice nie bardzo chcą się zgodzić na pupila pod swoim dachem, ale i tak niedługo nie będę już z nimi mieszkał, więc nie będą mieć problemu. Ciekawe tylko, czy właściciel mieszkania się zgodzi na takiego psiaka, bo w końcu nie będzie to moje mieszkanie, a będę je tylko wynajmować. Mam nadzieję, że chociaż on nie zniszczy mi marzeń.

Pamiętam, że pisałem tu kiedyś o Jiminie. Dalej cholernie mi się on podoba, tylko, że ma on już chłopaka. Z tego co wiem, nazywa się on Jeon Jungguk i jest ode mnie 4 lata młodszy. Swoją drogą śmieszne, bo Jimin zawsze twierdził, że jest hetero, więc naprawdę zdziwiło mnie to, że znalazł sobie kogoś, a szczególnie, że ten ktoś jest chłopakiem. No ale cóż, jego życie jego sprawa.

Tak naprawdę Yoongiego bardzo bolało to, że Jimin nie jest z nim, ale jeszcze bardziej bolało go to, że poświęca mu coraz mniej czasu i, że coraz bardziej się od siebie oddalają. Biedny Min Yoongi nie wiedział jedynie, że Jimin nie kocha Jungguka i spędza z nim bardzo mało czasu, bo tak cholernie go kocha, że nie może patrzeć, jak cierpi. Ale już niedługo... Niedługo Min Yoongi i Park Jimin będą ze sobą szczęśliwi...

loner - m.yg x p.jmOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz