A/n Łapcie ten (jakże chujowy) bonus słońca!
04/01/2020
Hoseok
Minął rok, od śmierci Yoongiego.. Ja już dłużej nie wytrzymam, jedyna osoba, którą kochałem odeszła.. Tak, kochałem własnego przyjaciela, jednak cieszyłem się jego szczęściem, gdy powiedział mi, że jest w związku z Jiminem, cieszyłem się, gdy on cieszył się, kiedy Jimin kupił mu kotka, którego tak bardzo chciał mieć.. Cieszyłem się z nim, za każdym razem, choć serce mnie bolało, kiedy to Jimin, a nie ja sprawowałem mu radość.
Aktualnie siedzę w łazience, z żyletką w ręku i zastanawiam się, kto będzie za mną tęsknić, jak się zabiję. Wnioskuję, że nikt.. Ojca nie mam, matka ma mnie w dupie, rodzeństwa też nie posiadam, więc w zasadzie nikt płakać nie będzie.. No, może poza panią Min, dla której zawsze byłem wsparciem, ale ona i tak ostatnio powiedziała, że mam do niej nie przychodzić, bo "świetnie sobie radzi". Teraz już nic mnie nie trzyma na tym świecie, bo ta kobieta była jedyną rzeczą, dla której wciąż żyje.. Teraz już nie ma to znaczenia, mogę spokojnie się zabić i nikomu nie będzie mnie szkoda... Nikomu..
Po napisaniu ostatniego słowa na kartkę zaczęły spływać słone łzy chłopaka. Sięgnął on po żyletkę i przyłożył ją do skóry. Zrobił kilka, naprawdę głębokich cięć, a po zauważeniu, że krew leci strasznie wolno przyłożył żyletkę do tętnicy i bez wahania wbił ją w tym miejscu. Krew tryskała na ściany, a chłopak szybko tracił dech. Już po chwili wszystkie funkcje życiowe Hoseoka zatrzymały się, a sam on umarł, zalany łzami. Jedyne co po nim zostało, to notatnik, którego kartki były całe zmoczone łzami, oraz zakrwawiony, biały miś, który był z nim od zawsze i nie licząc Yoongiego był jego najwierniejszym przyjacielem.
I już nikt, nigdy nie usłyszy o kimś takim jak Jung Hoseok... Bo wszyscy zapomną..
A/n I tym sposobem kończymy tą książkę. Tak wiem, jestem okropna, wszystkich zabijam, ale w końcu to angst nie? Tylko dlatego to zrobiłam heh...
Trzymajcie się skarby!!
Love Yourself, pamiętajcie! ❤️
Ps. Osobę z tablicy przepraszam za spóźnienie, ale no na lekcji jestem haha ❤️
CZYTASZ
loner - m.yg x p.jm
FanfictionGdzie Jimin chcę pomóc Yoongiemu, który ma naprawdę wiele problemów. Gatunek: Angst Ship główny: Yoonmin !¡Uwaga, występuje depresja, zaburzenia odżywiania i cięcie się, czytasz na własną odpowiedzialność¡! Start: 26.01.2019 Koniec: 10.05.2019