Początki pojeba

118 3 4
                                    

Pewnego dnia szła sobie po chodniku 16-letnia Jessica z koleżanką Jolaśką. Obie wiedziały, że są tak puste że nie przejdą do następnej klasy, więc poszły na wagary. Po około 2 godzinach gadania o perfumach, do Jessicy i Jolaśki przyszła wiadomość na snapie, że Baśka robi melanż wieczorem. Dwie pustaczki od razu pobiegły do sklepu żeby se kupić nowe ciuchy żeby wyglądać "jak na kobietę przystało" (XD). Po zakupach dwie podjarane nastolatki czekały na ławce robiąc sobie selfie, do wieczora.  Dwie nastolatki wzięły taxi i pojechały do Baśki na "melo". Zaczęło się gadanie z koleżankami z klasy i podrywanie chłopaków. Baśka przygotowała 2 stoły mocnego alkoholu. Jessica aż się wydarła: "O KURWA SKĄD WY TYLE TEGO MACIE!". To widocznie skupiło uwagę Brajana, który podlazł do niej i zaczął coś gadać że jest ładna itp. Jessica stwierdziła, że Brajan to miłość jego życia i że pójdzie z nim do łóżka. Jak postanowiła tak zrobiła. Rano miała kaca i chciało jej się rzygać. Jej mama od razu wiedziała o co chodzi. 16-letni bachor się puścił i jest w ciąży. Jessica chciała się pociąć nożyczkami do wycinanek, ale pomyślała że to szkodzi dla cery i tego nie zrobiła. Jessica siedziała 4 miechy w domu, ale potem stwierdziła, że wyjdzie za murzyna Sebę i zamieszka w Warszawie.

10 lat później...

Mały pojeb ma 9 lat i właśnie pakuje się na wakacje razem z Jessicą i Sebą... co zrobi patologiczny pojeb? DOWIECIE SIĘ W 2 CZĘŚCI

Historie z życia Pojeba 👌Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz