1

9 1 0
                                    

                 -9 yıl önce-

Şuan ki durumum rezalet, bi hoca öğrencisine ne diye böyle bir ceza verirki?

Şuan ne mi yapıyoruz? Okulun bahçesinde çömelmiş, ellerimizle kulağımızı çekerek yürümeye çalışıyoruz, nedenide jimin ile okuldan kaçmaya çalıştığımız için, korece öğretmeni bize bu cezayı verdi, kötü olan da şu ki, okul pantolonumuz yırtıldı ve içimdede kalpli baksır var, ahh rezil.

"Heyy jungkookie... Seni seviyorum"

Arkamdan duyduğum sesle kafamı okul binasına çevirdim soo yun nunna  pencereye çıkmış el sallıyordu.

"Bende seni seviyorum nunna"

Diye cevapladım .

"Soo yun içeri gir, jimin, jungkook 5 tur daha"

"Hocam acaba siz bizi çivili yatağamı yatırsanız,yada kızgın kömür'ün üstünde falan mı yürüsek, ben ona bile razıyım"

Jimin'in dediğine kafa salladım, normalde biraz aptaldır ama en azından yüzü güzel, tanrı ona yakışıklılık bahşetmiş ama zekadan almış.
***************

"Ahh bacaklarım"

Jimin kendini sandalyeye atarken konuştu, ah cidden her yerim ağrıyor.

"Sabah sabah çok zorlandın değil mi"

Soo yun konuşurken kafamı ona çevirdim.

"Evet, senin yüzünden de canım sıkıldı"

"Aramızda 1 yaş var, bana niye resmisin böyle?"

"Ah sınıfımızın kraliçesi bugün de oldukça  güzel"

Jimin'in konuşmasıyla kapıya çevirdim bakışlarımı, sonrada elimdeki kitaba.

"Güzele gel! Siyah saçlar çok daha güzel"dedim gülerek

"Sınıf başkanı soo jeong güzel biri, bizim sınıf hocası saçlarımın kendi renginin kahve rengi olduğuna inanmadı. Sonra kraliçemiz dedi ki:
'saçları doğal kahverengi olan öğrencilerden, saçlarını boyamalarını talep etmemelisiniz, bu öğrenci haklarını ihlal etmektir' böyle dedi"

Jimin bunları söylerken soo yun'da ağızınu hareket ettirerek jimin'in dediklerini tekrarladı.

"O senin tipin değil, dimi?"

Soo yun'un sorduğu soruyla bakışlarımı jimin'den, soo yun nunna'ya çevirdim.

"Değil, sende değilsin"dedim ve elimle gözünü göstererek"kirpiğin düşmüş"diye ekledim.

Soo yun parmağı ile gözünü gösterirken cevap verdi.

"Kkk bilerek yaptım"dedi ve hızlı adımlarla çıktı sınıftan.

Birden jimin, tuhaf hareketler yapınca kafamı ona çevirdim.

"Geldi"

Dedi baş parmağı ile kafasını tutarak ve 5'den geri saymaya başladı.

"5,4,3,2,1"

Kafamı birden sınıf kapısına çevirdim ,bu çocuk benden habersiz medyumluk mu yapıyor acaba.

Sınıfa korece öğretmenç girince ağzım açık kaldı

"Hey, hey topla"

Masanın üstündeki abur cuburları sıra altına sıkıştırdık direk.

Hoca sınıftakileri selamladı, ve konuşmaya başladı.

"Sınav sonuçlarınız belli oldu"

Sınıftakiler of'larken ben ve jimin pek oralı olmadık.

"Okulun en yüksek notunu alan,şüphesiz sınıf başkanımız, son soo jeong."

Sınıftaki her kez başkanı alkışlamaya başladı.

"Ne güzel. En düşük notu alanda bizim sınıfta,gizlilik sebebiyle kim olduğunu söylemiceğim, jeon jungkook"

Herkes bana bakarak gülmeye başlayınca ağaya kalktım ve herkesi elimle selamladım, tamam bende pek zeki sayılmazdım ama kabul edelim çok yakışıklıyım.

"Biraz çalışmalısın. ne  olacaksın ileride? "

Jimin bu soruyu sorunca, hoca jimine bakıp konuştu.

"Park Jimin, sende 299'uncusun"

Herkes bu sefer jimine Gülünce, Jiminin gülen yüzü yavaşca asıldı, o alışık böyle şeylere, merak etmeyin.

"En kötü notun korece'den ve sınıf hocanda korece hocası."

Korece hocası derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.

"Bu yüzden bir fikrim var"

Herkes olumsuz iniltiler çıkarırken hoca pek takmadı.

"Başarılı öğrencileri, başarılı olmayanlarla eşleyeceğim ve başarılılar diğerlerine öğretecek, başarılı öğrettikçe daha çok öğrenicek, başarısızda öğrenmiş olacak, puanını en çok yükselten grup, pratik teknik değerlendirme de en yüksek skora sahip olacak, sizi gruplara ayırdım bakarsınız"

Hoca elindeki kağıda baktı ve ilk sırada yazan grubu söyledi

"Sınıf başkanını jeon jungkook ile eşleştirmişim, jungkook üniversiteye gidebilirsin gibi görünüyor"

"Hocam, jungkook ile ben grup olacağım"

Soo yun ayağa kalkıp konuştu, ah cidden bu kız benden hoşlandığını çok belli ediyor ya.

"Soo yun sen 288'incisin.sen,jungkook ile grup olursan ikiniz de intihar etmiş olursunuz,aşk bu değildir"

Hoca böyle söyliyince Jimin ile güldük

"Derse hazırlanın"

Hoca sınıftan çıkınca bütün sınıf, hocanın tahtaya astığı kağıda doğru koştu, ben, jimin, soo yun ve jeong hariç.

Jimin ile konuşmaya başlayınca karşımda sınıf başkanını gördüm

"İyi çalışalım jungkook,bana müsait olduğun zamamları..."

"Yok, yok, ben çok meşgulüm, dersten ziyâde, yapmam gereken cok şey var, olmaz yani. "

"Ama pratik değerlendirme yüzünden çalışmalıyız"

"Olmaz"diyince jimin belime cimcik attı, jimine 'ne var'bakışları atarken jeong konuştu ve kafamı ona çevirdim

"Uygun bir vakit bulmaya çalışalım yüksek bir puan almam lazım, iyi anlaşalım"

Çalışmak? Ders? Ben? Kkk güzel espiri..

9 yılHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin