4 KRISS
Sungguh mendalam sikap kurang kami tapi kami masih berhati perut untuk memainkn perasaan seorang gadisHappy birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday Afiq Xavier
Happy birthday to youXavier tersenyum terharu.Rakan rakannya, ibu bapanya dan tak lupa juga cinta hatinya.Xera datang kearahnya lalu melingkarkn tangnnya dileher Xavier tanpa segan silu.Biasalah duduk dinegara orang sampai terbawa bawa perangai negetive
"happy birthday sayang, mmmuahh...semoga awak panjang umur dan rezeki diberkati dan melimpah ruah.I love you so.....much Xavier"
Ucap Xera.Tanpa segan silu dia mencium sekilas bibir Xavier.Daddy dan Mommy hanya tersenyum.Bahagia melihat anak pun bahagia.
Xavier tersengeh.Dapt hadiah weyh!
Pinggang ramping Xera pamtas dipeluk erat.Dia menolak kedepan dengn senyuman terbit dibibir.
"Thank you so much everything guys and baby thank you so much sebab hadir dlam hidup biy and to mommy daddy thank you untuk semua ni, masih bertahan karenah Xavier, lahirkn Xavier dlm dunia ni dan dipertemukan bidadari untuk Xavier and thank you Mommy Daddy for everything.I'm so happy today"
Mereka tersenyum bahagia mendengar itu.Xera disebelahnya dikucup ubun ubun itu.Terasa lapang dadanya.Bahagia!
Ya itu dia rasakan hari ini
"Afiq Xavier i'm talking to you"jerit Cikgu Ammy lantang.Afiq tersentak hingga terasa air matanya mengalir.Mereka tergamam melihat air mata yang mengalir di pipi Afiq.
Macm tak caya doh! ketua gengster sekolah Victoria Elizabeth Highschool menangis?!! jap jap kelip mata dulu entah entah tipu jerk tapi ni betul betul betul betul menangis?! like seriously?!
Aiman, Ariq dan Aqeef berpandangan sebelum memandang ke arah Afiq semula.Menangis?!! macm tak caya je! ni betul betul betul Afiq ke?! tapi menangis sebab apa?mereka bertiga tertanya tanya kenapa lelaki itu menangis.Nk ckp Afiq nangis kena marah cikgu singa ni tak mungkin ah.Afiq ni bukan jenis penakut
"Dah kenapa pulak awak menangis ni?dah serupa hilang girlfriend pulak kamu ni"
Afiq terdiam.Kepalanya menunduk, air mata cuba ditahn keluar.Betulkah gadis itu kekasihnya yang telah lama dia cari? tak..tak mungkin...mungkin sekarg dia berada di Paris tapi tak mustahil dia datg sini untuk carinya kan?
Satu titisan air mata jatuh di pipi.Kepala diangkat memandang wajah cikgu Ammy dengn mata yang penuh dengn air mata.Cikgu Ammy kelihatan terkejut dengan perubahannya.Seisi kelas juga bagai tifak percaya apa yang dia lihat.
Afiq bangun dan memandang Cikgu Ammy dalam
"Memang aku hilang kekasih aku, hubungn kami yang dh lama kami tubuhkn selama 5 tahun termasuk tahun ni"
Soalan mereka sudah terjawab dari mulut Afiq sendiri.Pelajar perempuan sudah ternganga besar.Seperti tak percaya lelaki idaman mereka ada kekasih.Aiman, Ariq dan Aqeef terbungkam.Maknanya Afiq pernah bercinta? kenapa dia tak bagitahu kitaorang?!
Afiq berlalu pergi.Air mata dilap kasar
Ariq, Aiman dan Aqeef segera mengejar Afiq yang sudah keluar dari kelas itu, panggilan cikgu singa itu diabaikan.Biadap benor perangai.
YOU ARE READING
KETUA MAFIA VS KETUA GENGSTER
Teen Fiction~~~~Afiq Xavier & Eva Axera~~~~ SCENE ACTION AFIQ XAVIER & EVA AXERA adalah dulu pasangan kekasih yang sudah berhubung selama 4 tahun di Paris.Namun kehilangan Afiq di Paris membuatkn Eva seperti kehilangan segala galanya. Afiq atau dipanggil oleh E...