*Selaam!
*Yeni başlamış bulunmaktayım. Umarım beğenirsiniiiz*
Gece:
"Eee bir kesmediniz ama benimki de kafa yani!" aşırı yorgundum ve izin günümdü aslında.Karşımda didişen ikiliye döndüm.Eski şebek hallerine dönmüş "Ben suçsuzum" der gibi ellerini iki yana kaldırmışlardı.
Ha bu arada tanışmadık.Ben Gece 26 yaşındayım ve Çocuk Gelişimi mezunuyum.Alena adında 8 aylık bir bebeğe bakıcılık yapıyordum.Mutluyum da.
Tekrar karşıma döndüm.Ege ve Ece.Namı değer ikizlerimiz.Her fırsatta atışan ama bir o kadar da vazgeçilmez ikizler.Liseden bu yana hiç ayrılmadık.Sayılır yani.
"Kızım nereye daldın yine ya hem bize eğweğweğw yapıyorsun hem de bizi takmıyorsun" bunu söyleyen tabiki de Ece idi. Ege karşı masadaki kızlara sırıtmakla meşguldü.Kafasına bir tane geçirdim.
"Ahh,ne vuruyorsun kızım.Kızları kaçırdım senin yüzünden şerefsizim." Tabi Ege bana böyle böyle saydırmakla uğraşıyordu.
"Gece ,gördün mü Yiğit Başkır Türkiye'ye geri dönüyormuş" dedi Ece.
"Ha şey değil mi ya sunucu olan" dedim.Aslında kızların dilinden asla düşmeyen o yakışıklı beyimizdi. Tanımamak ne mümkün!
"Eveet tam da kendisi."
"Boşver ya hem bak sana ne diyeceğim bu akşam Metin abinin yurt dışından kardeşi gelecekmiş."
"Metin abi Alena'nın babasıydı demi ya.Hep karıştırıyorum."
"Vaay Metin Abime laf yok.Bir de ikizim olacaksın karıştırmalar falan.Cık Cık.Gözlerini oyarım çarpık bacak" Tabii bu zevzekliği yapan Ege idi.Hiç zor olmadı tahmini.
"EGE" Ece ile aynı anda dememize şaşmamalı.
"Bir şey demedim sayın cırtlak sesli yaratıklar" Susma butonu olsa da bassak sussa keşke. Ah Ege!
"Ege bir sesini kes de hayırlı bir şey yap sus. Detayları almam gerek"
"Kız mı? Erkek mi? Güzel mi? Çirkin mi? Yakışıklı mı? Çatlatmasana adamı" bir de art arda sorularını yineleyen Eceye şaşmamalı.
"Kızım bir susmadın ki devam edeyim.Tanımıyorum o yüzden bilgim yok."dedim.
"Eee ne çatlatıyorsun adamı o zaman kızım" dedi.
"Ne bileyim ya öf.Hem kalkmam gerek artık malum akşam misafirimiz var."dedim.
"İyi madem haberleşiriz o zaman.Görüşürüz canım."
"Görüşürüz çalı çırpı."Bu çocuk asla akıllanmaz. Ege'nin aşırı üstün zeka lakaplarından biri yine.
"Görüşüürüüzzz ikizler." deyip hemen oradan ayrıldım yoksa saçımı başımı yolmaları an meselesiydi.İkiz denmesinden nefret ederler"Bundan banane yaa ikizler işte hrr" diyen iç sesimi susturup eve doğru yol aldım.
Eve geldiğimde kapıyı açan Ayşe sultana sarılıp "Ben geldiiim" diye bağırıp salona yol aldım.Bu kadar rahat davranmamın sebebi aslında kısa zamanda çok çabuk benimsenmiş olmamdı.Hanım veya Bey dememe kızarlardı ve o sevimli tehditlerinden bana savururlardı.
"Alenayı tembihlerim altına yaparken sana da nasibini verir bak"
"Kıyafetlerini Alenaya önlük olarak kullanması için veririz" gibi gibi sevimli tehditler almışlığım var aslında.
"Hoşgeldin Gece nasıldı günün?" Dolunay abla her zamanki gibi ilk sorusunu ortaya atmıştı.Ayrıca Dolunay abla Alena'nın annesi olur.
"Aynı Dolunay abla ikizlerin yanındaydım işte.Alena nerde?"
"Alena uyuyordu en son.Sen gidince bir huysuzlandı falan sonra uyumuş zaten.Birazdan uyanır zaten hem Yiğit gelecek ya bugün akşam vakit geçirirler." dedi Metin abi.
"İyi madem ben üstümü değiştireyim Alena uyanınca onunla inerim." dedim.Sonuçta yorulmama gerek yok demi boru değil yani merdiven bunlar.
"Tamam canım,nasıl istersen" Odama geldim ve ne giyeceğime bakmaya başladım.İlk elime geçen şeyleri üzerime geçirdim.Hiiiç uğraşamam amaa
*Şapka hariç ,Gece'nin
giydikleri*Aşağıdan sesler gelince Yiğit Beyin geldiğini anlamış oldum.Gürültüden uyanan Alenayı kucağıma aldım.Her zaman yaptığım gibi bebek kokusunu içime çektim.O da bundan hoşlandığını belirten mırıltılar çıkarmayı ihmal etmedi tabi.
"Decee deceee"Tabii Gece diyemediği için Decee diye seslenen miniğime öpücük kondurdum.
"Efendim miniğim noldu bakalım"
"ma ma "
"Sen acıktın mı kuzum.Hem amca gelmiş.Hadi bakalım aşağıya"
Aşağıya inmemle bütün yüzlerin bize çevrilmesi bir oldu. Ağzım açık şekilde gelen kişiye bakıyordum basbayağı sunucu olan yakışıklılığı ile nam salmış Yiğit Başkır, Metin abinin kardeşiymiş.Nasıl aklıma gelmediyse artık.
Alena da işte anlamadan etrafına bakarak "ma ma" diye söyleniyorduHemen kendime gelip Yiğit Beye doğru ilerledim.
"Gece Üner. Alena'nın bakıcısıyım." dedim gülümseyerek o da tebessümle kendini tanıttı.
"Yiğit Başkır.Anladığım kadar tanıyorsun beni zaten." dedi muzip bakışlar eşliğinde.
"Şey adınızı duymuştum yani evet gibi bir şey" dedim gülerek. O da gülerek eşlik etti.
Birden evi dolduran kırılma sesleriyle korkudan yerimde sıçradım daha ne olduğunu anlamadan karşımda gördüğüm yüz ile ağzımdan sadece şu kelime çıkabildi:
"Sss-en"
*Bölümün sonuna geldik.Karakterler için ünlü önerilerinizi bekliyoruum.*