5

3 0 0
                                    

"Dee, kau perasan tak cara Sir Ilman pandang kau? Renungan mata dia tu fuhhh..." Tersedak-sedak Dhia dibuatnya. Air Carrot susu lantas dicapai laju. Nasi goreng seafood yang sedap itu ditolak ketepi. Hilang seleranya setelah mendengar nama itu.

"Liyaaaaaaa!!!! Apa kena dengan kau ni? Aku tak suka dengar nama tu? Kau faham tak? Sir tu sengaja je menyakitkan hati aku. Kalau sehari tak menyakitkan hati tak sah." Dengus Dhia kasar.

"No.. No..no.. Kau nak tau kenapa dia kacau kau? Aku rasa sebab dia sukakan kau" Adelia senyum sendiri. Membayangkan wajah hensem Sir muda mereka itu sahaja sudah mampu membuat jantungnya gugur dek panahan cinta. Indahnya dunia sekiranya dia berada di tempat Dhia. Hari-hari kena sakat pun dia rela. Hahahhaaha gatal nya ya Allah.

Tapi betul apa. Sir Ilman tu semua mahasiswi gilakan dia. Tapi sayang, sir Ilman bukanlah jenis yang melayan. Sangat tegas orangnya. Mukanya serius memanjang. Jarang sekali terbit senyuman di bibir itu. Sir muda yang tinggi lampai itu seringkali menjadi igauan gadis-gadis. Dengan hidungnya yang mancung. Kulit sawo matang dan tinggi lampai Ohhh,, .. Sekali pandang seakan Alif aziz pun ada.

"Aku tak faham lah dengan sir tu. Kalau tak kenakan aku tak sah. Kau tengok lah ni! Dia mesej aku mintak aku jumpa dia dekat pejabat dia pagi esok. Katanya sebab aku ada buat salah. Haih stress lah macam ni" adu Dhia

"Alaa apa nak heran. Kau dahlah muka iras-iras Daiyan Trisha sikit. Mana tak berkenannya Sir Ilman tu" gelak Adelia kuat

--------------------------------------------------------

Pintu diketuk perlahan. Seorang gadis kecil molek berdiri tegak di hadapan pintu biliknya. Tidak terlalu tinggi tidak terlalu pendek. Sedang-sedang sahaja. Gaya rangginya itu, betul-betul macam budak senget hahahaha.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 02, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love, HanaWhere stories live. Discover now