38.rész

2.1K 75 0
                                    

- Nekem szerencsém van a családommal. A szüleim csodálatosak és hál istenek nem váltak el. Megmutatták nekem, hogy milyen egy igazi hosszantartó szerelem. És aztán ott van az imádnivaló húgom, Aaliyah. Még csak 15 éves, de olyan érett és bölcs. Szerintem kedvelnének téged.
- De magadról mesélj Shawn- mondtam és az állam a mellkasára tettem és a szemébe néztem.
- Oh hát magamról- gondolkozott el- mindig is az éneklésről szólt az életem. Aztán rátaláltam a Youtube-ra és a Vine-ra ahova elkezdtem feltölteni az éneklős videókat. Majd jött a Magcon ami nagyon jó volt, főleg a karrierem szempontjából. Mondjuk a suliba nem voltam valami népszerű. Sőt... szekáltak is hogy énekelek.
- Nem értem ezeket az embereket én tuti szerelmes lettem volna beléd attól a naptól kezdve amióta először meglátlak.
- Hát nem mindenki olyan mint te- nevetett fel majd folytatta: szóval igen, nem voltam népszerű. De most fordult a kocka. Mostmár próbálnak jóba lenni velem, de hiába. Aztán összehozott az élet Andrew-val aki nagyon sok mindenbe segített. Az egyik számom után felkapott lettem és meg sem állok. Azóta csak a koncertekről, fesztiválokról, bulikról szól az életem. És most itt vagyok- mutatott körbe és befejezte.
- Nagyon izgalmas életed van- csodáltam a mellettem fekvő férfit.
- Igen, de biztos neked is hasonló
- Nem sajnos. Én még nem igazán vagyok olyan ismert mint te- nevettem fel.
Pár percig csak hallgattunk és már majdnem elnyomott az álom amikor Shawn megszólalt:
- Szerinted mi ez kettőnk között?- kérdezte halkan és mélyen a szemembe nézett.

A sztár élete: BEFEJEZVEDonde viven las historias. Descúbrelo ahora