Nem tudom, hogy lehetek ismét a mélyponton mikor olyan boldog voltam. Talán én meg sem érdemlem a boldogságot. De miért nem? Mi rosszat tettem az életben? Tényleg fogalmam sincs.
Megcsörrent a telefonom és Shawn neve szerepelt a kijelzőn. Azonnal felvettem és a fülemhez tartottam a mobilomat.
- Szia Shawn- szólaltam meg.
- Hogy lehet, hogy máris hiányzol?- kérdezte.
- Én is pont ugyan erre gondoltam- mosolyodtam el az édes hangjától.
- Ne vigyorogj- parancsolt rám.
- Mi? Honnan tudtad?- lepődtem meg.
- Túl jól ismerlek- nevetett fel.
Shawnnak sikerült feldobnia a szomorú perceimet. Ebben a pár hónapban rájöttem, hogy mennyire szerencsés vagyok Shawnnal, de tényleg. Olyan pozitív és bölcs. Mindenben a jót látja és a lehetőségeket. Bár mondjuk most nem hiszem, hogy ebben a témában van bármi jó, de nem baj. Túl leszünk ezen is.
- Itt vagy?- szinte kiáltotta Shawn a telefonba.
- Bocsi, ne haragudj, csak elgondolkoztam- szavatkoztam.
- Min gondolkoztál?- kíváncsiskodott.
- Az álmomon. Ott volt a lányunk, Miának hívták. Olyan szép volt. A szemei olyanok voltak mint a tieid, de a színe az enyém volt. És szőke göndör haja volt. Leért egészen a derekáig akárcsak nekem. Csupa rózsaszínbe volt felöltözve és olyan édes hangja volt. Csak úgy énekelt mikor megszólalt. És azt mondta nekem, hogy anya. Érted? Úgy szólított, hogy anya. Olyan élethű volt Shawn- kezdtem el sírni.
- Meg fog majd történni ez is, csak nem most, de egyszer megfog- szipogta Shawn.
- De mikor? Én ezt most szeretném. Miát szeretném.
- Miának neveztük el- suttogta.
- A mi kis Miánk- feleltem szomorúan.
Nem igazán tudtam aludni, mivel egész este pörött az agyam. Próbáltam elaludni hátha megint látom Miát, de nem ment, hisz közben apámtól féltem.
BINABASA MO ANG
A sztár élete: BEFEJEZVE
Romance"Az érintésétől izzani kezdett a bőröm. Elengedte a karom és kinyitotta nekem a fürdőszoba ajtót. - Nagyon köszi- mondtam vigyorogva. Gyengéden az arcom felé nyúlt. A hajamat a fülem mögé simította. - Te vagy a legszebb lány akit valaha láttam- sut...