ΓΑΛΛΙΑ-Τι κανετε εσεις εδω ,δεν σου ειπα να πατε στο δασος?
Λεει ο Γκειντ καθως τρεχει προς τον Ααρον ενω οι στρατιωτες του κυνηγουν τον αγνωστο ανδρα..ο Ααρον αμεσως τον υποστηριζει καθοτι χτυπημενος.
-Δεν υπηρχε περιπτωση να σε αφηνα μονο σου,το ηξερες αυτο.
-Οι στρατιωτες του γυρισαν για σας θα μπορουσαν να σας εχουν ξεκοιλασει.
-Οπως βλεπεις δεν εκαναν και πολλα πραγματα.
Του λεει και γελουν και οι δυο...Μετα απο αρκετες ωρες εχονταν συλλεξει τους τραυματιες,ξεκινησαν το ταξιδι για την επιστροφη στο παλατι ..Στο μυαλο του Γκειντ τριγυριζε συνεχεια εκεινος ο ανδρας και αυτα που του ειπε...Απο ποιον ακουσε για εμενα,αναρωτιοταν?ποιος τον πληρωνε?Η μορφη του και η προφορα του δεν θυμιζε σε τιποτα καποιον Γαλλο ,ουτε απο καποια αλλη φυλη που πολεμουσε στο ονομα του Βασιλια.
-Τι συμβαινει τι σκεφτεσαι,ποσα θα ζητησεις για το τραυμα σου?Ποσες τσουπρες χρειαζεσαι αποψε να ξεσκασεις να σου πω εγω τον αριθμο..
Του λεει ευθυμα ο Ααρον...Ο Γκειντ με το συνηθισμενο σκυθρωπο του υφος του απαντα.
-Αυτος ο αντρας που με χτυπησε,ηταν περιεργος.
-Δηλαδη?
-Να ηταν διαφορετικος και στην οψη και στον τροπο του,ακομα και οπως μιλουσε...και ειπε κιολας οτι τον πληρωναν για να βγαζει τα εμποδια...Τι εννοουσε μ αυτο?
Μ αυτη την ομολογια του τραβηξε την προσοχη...
-Οντως περιεργο...Το να πληρωνεται οχι και τοσο ,και εμεις πληρωνομαστε και δεν ειμαστε απο εδω,αλλα βαση των οσων ειπε περι ''εμποδιων'',αυτο ναι ειναι αξιο προσοχης.
-Πρεπει να ενημερωσουμε γρηγορα τον Καρολο .
Λεει ο Γκειντ καθως δουλευει την απαντηση του Ααρον,αμεσως ταχυναν ωστε να φτασουν οσο πιο γρηγορα γινετε,ειχε ασχημο προαισθημα.Μετα απο σχεδον μια μερα στο δρομο για τον γυρισμο βλεπουν το βασιλειο αλλα δεν περιμεναν να το δουν ετσι,φλωγιες και καπνοι εβγαιναν απο παντου,ουρλιαχτα ακουγωνταν και κοσμος ετρεχε να ξεφυγει .Με μια ματια ολοι ξεκινησαν προς το βασιλειο ετοιμοι για μαχη ...Φτανωντας στο χωριο αφηνουν τα αλογα τους ωστε να μην τραβηξουν την προσοχη στους εχθρους,χωριζονται και πανε οσο πιο διακριτικα μπορουν προς τις πυλες..Ειχαν απομεινει λιγοι και με τον βασικο στρατο του Καρολου να πολεμα στα συνορα λογικο ηταν καποια στιγμη να μεινουν στο ελεος του εχθρου...Ο Γκειντ πηγαινοντας κρυμμενος πισω απο ενα σπιτι ακουσε κλαμματα να βγαινουν μεσα απ αυτο ,κοντοσταθηκε για λιγο ωστε να ακουσει παραπανω μην τυχον και ηταν καποιος εχθρος ,αφου σιγουρευτικε και με την καλυψη του Ααρον εσπασε την πορτα και μπηκε μεσα.Το βλεμμα του επεσε κατευθειαν στον ιερεα της αυλης να εχει γονατισει πανω απο ενα νεκρο αντρα και να κλαιει..Αμεσως καταλαβε τι συνεβει.
ESTÁS LEYENDO
In The Fire Of War (Στην Φωτιά Του Πολέμου)
Ficción históricaΟ Γκέιντ Ντ'Αρμόντ ,έχοντας χάσει τους γονείς του σε μικρή ηλικία και παρ'όλη την ευγενική καταγωγή του ,ο πόνος και οι αναμνήσεις της μοναξιάς και της εγκατάληψης τον οδηγούν μετά απο χρόνια να είναι ενας ασυναγώνιστος μισθωφόρος με δίψα για πόλεμο...