Capitolul 1

38 0 0
                                    

        Ma uit la reflexia mea din oglinda. Parca ceva imi lipseste, dar nu stiu inca ce. Imi trec mana prin parul meu lung si brunet si il aranjez putin. Renunt la incercarea de a gasi elementul lipsa si ma ridic de la masuta mea de machiaj, indreptandu-ma inspre dressing. Imi iau o rochie neagra mulata cu spatele gol, lunga pana de-asupra genunchilor, in picioare ma incalt cu pantofii mei Jimmy Choo visinii de catifea si imi iau o jacheta de piele peste. Era ultima mea seara in libertate. De maine ma intorc in inchisoarea aia de scoala internat din Vermont. Detestam scoala aceea si asta era singura decizie a parintilor mei pe care o uram: ca m-au trimis in iadul acela. Dar ce fata din inalta societate sunt eu daca nu merg la o scoala de fite?

        Am coborat scarile pana la parterul penthouse-ului in care stateam si i-am cautat pe ai mei cu privirea. Nici urma de ei. Asta e, isi dau ei seama ca am plecat. Am chemat liftul si i-am trimis un mesaj prietenei mele Cassandra, in care ii spuneam ca ne vedem in jumatate de ora in barul nostru preferat. Am iesit din cladire, am salutat portarul si m-am indreptat catre limuzina care ma astepta afara.

        In fata ei, cu mainile in buzunarele blugilor si cu un ranjet diabolic pe fata ma astepta Derek, cel mai bun prieten al meu. Era cu 2 ani mai mare ca mine si arata excelent, cu parul dat pe spate intr-un stil rebel, geaca de piele si tricoul alb prin care i se vedeau muschii bine definiti. Era un zeu in persoana. Cel mai frumos barbat pe care il cunosteam. Ranjeste si imi deschide usa limuzinei, si eu urc imediat.

        - Gata pentru ultima ta noapte in oras?

        - Mai gata ca niciodata! spun si ii zambesc complice.

        - Urasc partea asta a anului, cand trebuie sa pleci tu la rahatul ala de scoala.

        Ma uit la el si vad cum se formeaza o cuta pe fruntea lui de la indignare. Imi pun mana peste a lui si il mangai usor, zambindu-i inurajator.

        - E ultimul an! De la anul o sa fiu non-stop pe capul tau si iti jur ca nu o sa-ti mai dau pace. O sa ma transform in umbra ta.

        Derek incepe sa rada si ma trage intr-o imbratisare. Imi pun si eu mainile dupa gatul lui si il strang tare la pieptul meu.

        - O sa-mi fie atat de dor de tine, de voi. spun si-mi las privirea in jos.

        - Si mie, angel. Si mie.

        Restul drumului pana in club decurge normal, eu si Derek palavragind despre ce au mai facut ai nostrii, la ce brunch-uri si petreceri au mai fost, ce acte de caritate o sa mai faca mama anul asta ca sa poata lua premiul acela tampit la sfarsit de an si alte chestii neimportante. Cand am ajuns am coborat din masina si am sunat-o pe Cas, care imi spune ca e la cateva blocuri distanta, eu tipand la ea sa-si miste fundul odata. Intr-un final isi face si roscata mea focoasa aparitia. Purta o rochie cu o palma peste fund, rosie ca sangele, si in picioare avea o pereche de pantofi Valentino aurii. Avea un machiaj strident, specific ei. Vine si ma trage intr-o imbratisare de urs si incepe sa chitaie in urechea mea, lucru ce ma face sa rad incontrolabil.

        -O sa ne distram asa tare! spune si chitaie in continuare. Il ia pe Derek in brate dupa care se intoarce si ne trage de mana pe amandoi pana in club, dupa direct la bar. Comand un martini si Cas se uita dezaprobator la mine.

        -Ce? O iau usor! spun si o inghinontesc, iar ea isi da ochii peste cap si isi comanda un whiskey dublu cu geata, la fel si Derek. Stramb din nas cand ma gandesc la gustul chestiei aleia, iar ei incep sa-si bata joc de mine. Nu am suportat niciodata gustul de whiskey. Era singura bautura pe care nu o puteam bea. Cas si-a dat paharul peste cap si a inceput sa topaie pe langa noi, iar eu i-am urmat exemplul si mi-am baut martini-ul dintr-o inghititura. Pe Derek l-am pierdut imediat ce si-a luat bautura, zicea ceva ca merge sa-l caute pe Dean, care si el trebuia sa fie pe-aici pe undeva, asa ca am ramas doar eu si Cas. Muzica bubuia in boxe si in jurul nostru erau o multime de oameni care dansau unul mai lasciv ca celalalt, mai ales fetele. Ma asez pe un scaun la bar si Cas face la fel. Se uita la mine si deja puteam sa presimt ca nu o sa urmeze nimic bun. Avea privirea aceea tipica a ei care mereu ma baga in belele. O cunosc pe fata asta de la 3 ani si mereu reusea sa ma bage in cele mai mari belele posibile, dar pentru asta o iubeam.

PrivilegedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum