DERİN

538 17 4
                                    

                                                          -1-

Tatilden döneceğine mi üzüleyim yoksa okulun açılacağına mı ?

Yine her yılın başında olduğu gibi Selen ile beraber gidecektik okula. Her sene 16 mı 15 eylül mü ne işte o günün sabahı Selo bizim eve gelir ve beni uyandırma çabalarına girer.

En son bunları düşünürken uyuduğumu hatırlıyorum.

Şu anda ise tepemde sanki kıyamet kopuyormuş gibi bağıran 1 adet Selen görüyorum. Her yıl gelenek haline gelmiş bu bizde.Selen erken kalkar süslenir püslenir bizim eve gelir bide üşenmeden beni uyandırma çabalarına girer .

Kızdaki enerjiye bak arkadaşım. Sanarsın Neptün'ün kızı (Yazar burda Neptün'ün ne olduğunu bilmiyor by) Ben daha gözlerimi açmaya üşenirken Selo hanım hazır.

Lanet okul niye açılıyosun ki ben alışmıştım yaz tatiline ama olmadı bu kank.

Mezarıma : Sabah Selenin çığırmaları yüzünden kulağı patlayıp beynine akan ve geberen Derin. yazarsınız dostlarım diyerek kalktım yataktan . Ama nasıl bi kalkış o ben bile korktum. Selen'in sesi kesilmiş gözlerini pörtleterek bana bakıyordu.

- Ne bakıyosun kızım? Okulun açılmasına lanet eden, sabah kalkmaya üşenen insan görmedin mi hiç ? dedim Selene ''mal mısın kanka'' bakışı atarak.

Selen baş parmağıyla bişeyi işaret etti. O tarafa bakınca içimden bi ''yuh'' nidaları yükselmedi değil. Yorganı nasıl fırlattıysam artık dolabın tepesine uçmuş.

Sesli bi anırıştan sonra Selen de gülmeye başladı.

Gülmeyi durduran yine kim oldu tahmin edin çok zor değilll. SELO.

+ Kızım hadisene ya bu halinle gel istiyosan. İlk günden yeni okula rezil ol.Hadi yanında ben olmasam böyle gitmene izin verirdim ama ben varım benide rezil edersin sonra .

Selen doğru söylüyordu bir yandan. Selen ile ailelerimiz çok yakındı. İlk okuldan beri arkadaşız Seloyla. İlk annelerimiz tanışmış sonra tüm aile tanışmış kaynaşmışlar falan filan. Neyse bu yıl anneciklerimiz bizi dersler yükselsin diye özel okula yazdırdılar işte.Hiç istemesem de.Malesef gitmek zorundaydım.

Selenin söylediğini doğrular bi bakış attıktan sonra onu süzdüm. Kankam falan demiyorum ama çok güzel kız . Sarı beline kadar olan saçlarının uçlarını maviye boyatmış ve gözlerini daha ön plana çıkartmıştı. Fiziği mükemmel dercesine düzgündü. Neyse burdan taliplerini bekliyoruz Esra abla, diye içimden kendi kendime anlatırken Selen  ''Malmısın Dero hadi kalk '' diyerek yastığı kafama attı . İsmimin kısaltılmasını pek sevmezdim.Kısaltınca sanki erkek ismine benziyormuş gibi oluyordu. Direk DERİN desene olum. Ne DEROSU.

Bidaha bana DERO dersen ne yapıcağımı biliyosun kanka dedim ve onu kapı dışarı ettım.

Dolapla bakışıyoduk yine her günkü gibi.Bugün okulun ilk günü ya serbest gitsek nolcak diyerek normal bişeyler giymeye karar verdim.Kot şort ve üstüne beyaz bişey giymiştim.

Fiziğim Selen kadar mükemmel olmasa da düzgündü işte. Neyse geç kaldık diyerek uzun kumral saçlarımı yandan örerek odadan çıktım. Seleni merdivenden çekiştirerek kapıya geldım ve ''ANNE BİZ ÇIKIYORUUZ'' diyerek evden çıktık.

                      *****

İLK HİKAYEM . ACEMİYİM. DESTEKLERİNİZLE DAHA İYİ OLABİLİRİM SANIRIM. YORUM VE VOTELERİNİZLE BANA YARDIMCI OLUN LÜTFEN SİZİ SEVİYORUM

DERİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin