+ Ya Selen bak eve geri dönücem şimdi he ! Başlatma yakışıklı çocuk grubuna!.
Resmen yarım saattir Selen Hanım'ın kapıda gördüğü,yakışıklıların toplandığı grup orda duruyor diye okulun bahçesinden içeriye giremiyoruz.Görende Francisco Lachowski orda sanar.
-Derin kanka üzerime baksana bi yırtık mırtık bişey varmı ? saçım düzgün mü ? kabarmış mı yoksa?
Koca bir ''off'' çekerek Selen'e ''mükemmelsin kanka'' bakışımı attım. Evet konuşmak istemediğimde bakışlarımla anlatabiliyorum demek istediklerimi.Sadece bu özelliğimi çok seviyordum.
Selen sonunda ikna olarak önden yürümeye başladı. Şaşırarak ona baktım. Son yarım saattir o kadar söylediğimi takmadı da bu bakışı mı taktı ? inanmıyorum. Artık Selenle bakışarak konuşuyorum tamamdır..
Adımlarımı hızlandırarak ona yetiştim.Biz kapıdan geçerken o grup sesli bir şekilde gülerek konuşuyorlardı. Ama biz geçtikten sonra ses kesilmişti.Selen de bunu fark etmiş olacak ki kulağıma eğilip '' Biz geçerken ses kesildi gördün mü dedi ''
He evet gördüm Selencim. Çünkü ben onlara bakarak yürüyordum dimi ? Haklısın kankacım.Bu kız bazen harbi iyi olmuyor. ''Evet Selo duydum'' dedim gözlerimi devirerek. Duysam ne farkedicekti ki alt tarafı bir grup erkek işte, diye iç sesimle konuşurken zil çaldığını duydum.Okula daha ilk defa girdiğimiz için hiçbiyerini bilmiyorduk. Ve okul kaybolmak için yeterliydi.
Resmen Beyaz Saray gibi okuldu mübarek. Bizim eski okul yanında kantin olarak kalırdı heralde.Madem zenginsin anne neden daha önce yazdırmadın bizi bu okula , sorarım sana..
Kendime gelip yanımda duran Selene baktım. Aynı benim daha demin yaptığım gibi gözlerini pörtletmiş okulu süzüyordu.Gülerek onu dürttüm ''hadi gidelim'' bakışı attım. Ve sınıfımızı öğrenmek için müdür odasına gittik.Gittik demiyim. Çünkü odayı bulabilmek için en az 20 kişiye sorduk. Tabi 10'u cevap vermedi. Güya kolejdeler,Güya popülerler ya..
Nerede bu lanet olası 10/C sınıfı Selen ?
Bilmem kaç dakikadır o sınıfı bulmaya çalışıyorduk. Annemler bukadar büyük okula alışamayacağımızı akıl etmemiş ama aynı sınıfta olmak istememizi akıl etmişler hayret anne. Senden beklemezdim valla hadi neyse.
Heh burası değil , buda değil . Aha buldum. Koridorun öbür ucunda sınıfı arıyan Selen'e bağırasım geldi. Ama sonradan iç sesim ''Burası kolej Derin. Eski okulundaki gibi anıranlar var mı bak bakıyım etrafına .'' Hakikaten hiç kimse bağırmıyordu. İlk günden kıroluğumu belli etmiyim bari diye telefonla aradım Seleni. O değilde ben baya baya iç sesimle konuşuyorum. Bana bişey oluyor ortamdan heralde.Bünye alışık değil yurtdışındakiler gibi bir okulda okumaya tabi. Selen'i kolundan tutarak sınıfa doğru çekiştirdim.
Daha ders başlamamıştı onun için kapıyı çalmadan içeriye girdik.Kapıyı açtığımda tam da bu görüntüyü bekliyordum. Ağızlarında sakızla kelimeleri uzatarak konuşan kızlar,erkeklerin yanından ayrılmayanlar felan türlü türlü tip vardı sınıfta. Nereye otursak diye göz gezdirmeye başlamıştık ki-
Arkada oturduğunu anladığım bi ses ''Hey kapıya baksanıza.Bizim için yenilerini göndermişler.''
**********************************************************************************************************************
DESTEKLERİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. OY VE YORUMLARINIZ SAYESİNDE DAHA İYİ OLACAĞIM *-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİN
ChickLitOkulun açılmasına lanet eden bi kız. Daha sonra okulun kapanmasına üzülecek bi kız olacak