Kimsin?

36 3 1
                                    

Gece yatarken "Allah'ım nolur yarın okula gitmiyim acayip bişey olsun.Ev yansın,kıyamet kopsun felan.Ama gitmiyim yani." diye içimden yalvarıp durdum.

Okuldan nefret ediyordum.Dersler,sınavlar,quizler ve lanet olası sinir bozucu öğretmenler.Valla özel okul felan dinlemicem yakıcam okulu.Bendeki o derece bi nefret.

Mecburen oflaya oflaya sabahın köründe kalktım o sıcacık yatağımdan.Beni yatağımdan ayıran sistemin allah belasını versin diye söylenerek yüzümü yıkamaya başladım.

Dolabımı açıp,o iğrenç renkteki formaları giydim.Olum kolejdeyiz ya.KOLEJ
İnsan bi renk uyumuna bakarak yapar formaları bi dünya para veriyoruz okula.Turuncu etek mavi gömlek nedir ya?
Mecburen giyip aynada kendimi süzdüm.

Üzerimde okadar çirkin durmamasına rağmen renk uyumu miğdemi bulandırmaya yetiyordu.Ben bu formaları giymem diyerek bir sort ve tisortu giyip odadan çıktım.

Sabah genellikle evde kimse olmadığı için kahvaltı yapmadan kapıyı çekip çıktım evden.
Artık Selen sabahları bize gelmiyordu.Ortak bir nokta belirlemiştik orda buluşup okula geçiyorduk.

Yolda yavaş yavaş yürürken telefonum çalmaya başladı.Kesin Selendir diye arayan isme bile bakmadan telefonu açıp;

"Tamam Selen geliyorum şimdi ya,sabret biraz kızım"dedim. Dememle karşımdaki inanılmaz derecede etkileyici sesi olan bir erkek konuşmaya başladı.
"Adımın Selen olduğunu bilmiyordum açıkçası,öğrendiğim iyi oldu güzelim." diyerek dalgasınıda geçti sesi tanıdık gelen ama kim olduğunu bilmediğim kişi.

"Pardon,kimsin sabah sabah çekemicem valla söyle uğraştırma beni."

"Kim olduğumu nasıl bilmezsin,hergün bu etkileyici sesi duyuyorsun ya güzellik."

"Bana sürekli güzelim ya da güzellik demekten vazgeçsen diyorum? Tanışmıyoruz sonuçta."

"Bence birbirimizi gayet iyi tanıyoruz."

"Ya her kimsen sabah sabah seni çekemicem cidden."dedim ve suratına kapadım telefonu.Her kimse artık kusura bakmasın diyerek yürümeye devam ettim.
Az ilerde Seleni gördüm telefonuyla uğraşıyordu.Tam yanına gittiğimde aklıma takılan tek şey şu olmuştu.

Bu okula geldiğimden beri Poyraz bana "güzelim"diye hitap ediyordu. Ya bu arayan Poyrazsa? hayır olamaz dimi? o beni aramazki ya. niye arasın olum.Hayır hayır.


***
YB ÇOK GEÇ YAZDIĞIM İÇİN ÖZÜRDİLERİM FIRSAT BULAMADIM. DESTEKLERİNİZİ EKSİK ETMEYİN.ARTIK YB DÜZENLİ GELİCEK
SEVGİLER

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 25, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DERİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin