Daha ders başlamamıştı onun için kapıyı çalmadan içeriye girdik.Kapıyı açtığımda tam da bu görüntüyü bekliyordum. Ağızlarında sakızla kelimeleri uzatarak konuşan kızlar,erkeklerin yanından ayrılmayanlar felan türlü türlü tip vardı sınıfta. Nereye otursak diye göz gezdirmeye başlamıştık ki-
Arkada oturduğunu anladığım bi ses ''Hey kapıya baksanıza.Bizim için yenilerini göndermişler.'' dedi.
Söyleyen kişiyi gözlerimle aramaya başlamıştım. Ve o çocuk tekrar konuştu ''Hey çekilinde beni görebilsinler.'' dedi önündeki kişileri eliyle ileri ittirirken.Önündekiler çekilince gördüm yüzünü. Sabah kapının önünde olan gruptandı heralde diye geçirdim içimden.İmrenilecek derecede olan simsiyah saçları ve yeşil gözleriyle orda bize doğru bakıyordu.
Hayır hayır yakışıklılığına aldanamazdım. Birşey demeliydim.Ben bu değildim.
''Ne demeye çalışıyosun sen ?''
''Demeye çalışmıyorum,söylüyorum güzelim.Eğer biraz daha konuşursam tatlılığımdan üzerime atlarsın diye korkuyorum ve susuyorum.'' dedi. Olamaz okadar mı anlaşılıyordu bakışlarımdan,inanamıyorum Derin afferim. yine anlattın bakışlarınla herşeyi.
Ben hala o çocuğun dediklerini hazmetmeye çalışırken öğretmen içeriye geldi ve bizim hala ayakta olduğumuzu farkettim kendime geldim ve Seleni dürttüm o da şoktaydı sanırım. E normal yani sınıfa gireli 1 dakika olmadan okulun popüler çocuğu olduğunu sandığım tip bize laf atıyor.Nerde anormal olay orda SELODER . Bu da bizim seloyla isimlerimizin birleştirilmesiyle oluşan kısaltma . Bu aklıma gelince hep kıkırdarım. Yine kıkırdayıp hocanın yanına gittim ve bizi biyere yerleştirmesi gerektiğini söyledim.
Bana anlamayan gözlerle bakarak ''istediğiniz yere oturabilirsiniz.'' dedi. Sanırım bu okulda kimse birbirini takmıyordu,öğretmenleri bile.
Eski okulumuzda habersiz yer değiştirsek Sopacı Naci fena fırça atardı bize . Ah bak özlemişim ilk günden canım ya .
Neyse diyerek sınıfa bir göz attım. Hayır olamaz dimi . İmkansızdır . H A Y I R. n ol u r.
O sakız çiğneyen sarışının yanı ve en arkadaki bize laf atan çocuğun yanı boş olamaz. Selen durumu anlamış olacakki benden önce davranıp iğrenç konuşmalı kızın yanına geçti. Hayır Selen naptın ya.Ben sana sorarım bunu bekle sen! diyerek oflaya oflaya ayaklarımı sürterek en arkaya geçtim.
Derste ona bakmamaya çalışıyordum.Ama sürekli sıraya birşeyler karalayıp duruyordu ve bu beni çok rahatsız etmeye başlamıştı artık.''Şunu keser misin artık?'' diye çıkıverdi ağzımdan.
''Neyi bunu mu ?'' dedi kalemi sıraya daha fazla sürterek çıkardığı sese gülerken.Koca bir ''offf'' çekerek önüme döndüm. Bir kaç dakika sonra da zil çaldı zaten.
Yanımdaki ismini bilmediğim şahıs dışarıya çıkarken sıraya yazdığı şeyi gördüm.Büyük harflerle ''BEN POYRAZ '' yazmış oha inanamıyorum.Altına küçük harflerle ''ben Derin''yazdım. Maksat eğlenmek olsun. Zaten ders yoktu çantamı toplayıp Seloyla çıktık okuldan. Hemen eve gitmeyelim falan diye söylenirken Selen kafamla onaylar işareti yaptım. Okulun biraz ilersinde güzel bi kafe vardı oraya gittik.
+Selen yine hayvanlığın tuttu dimi kanka o ne ya önünde hem çikolatalı pasta hem muzlu kek var.
Bu kız ne kadar yese kilo almıyodu. İmreniyodum onun bu özelliğine. Ben kendime biraz dikkat etmesem şişiyordum hemen.
Bana gözleriyle ''sanane kızım önüne baksana'' bakışı atarken keki adeta kemiriyodu.Onun bu haline gülmemek elde değildi.Oha bi saniye.Selen bakışlarıyla bişey mi anlattı,yanlış mı gördüm.Cidden anlattı . Birden kahkaha patlattım.Selen yine''malmısın kanka'' bakışı attı.Vayy bu kız bana alıştı ya canım.
+Artık miğdemi bulandırıyosun selen harbi. O kadar tatlıdan sonra balık yenir mi?
- Ya canım çekti belki sanane.dedi artık dayanamıyordum miğdem acayip bulanmıştı bu görüntüden.Ani bi şekilde kalktım masadan . Nereye diye sordu lavaboyu işaret ettim başparmağımla.Kafasını ''anladım'' dercesine salladı. Nereye anlıyon kızım okadar şeyi yedin miğden bulanmadı ve hala yiyosun neyi anladın sen ??
Hala aynada kendime bakıyodum boş boş.Neyse yeter artık diyip yüzüme suyu çarpıp çıktım.Çıkmamla şok olmam bir oldu. Poyraz. Karşımdaki erkekler tuvaletinden çıkıyordu.Poyraz.Orda.Poyraz.
Bana içten olduğunu anladığım bir şekilde gülümsedi. Ben de gülümsemeli miyim diye düşünürken dudak kenarından güldüm.Sonuçta düşman felan değildik dimi?Sadece sınıfa gelen her kişiye öyle mi davranıyor diye düşünürken adımlarımı hızlandırarak yanından ayrıldım.Şuanda konuşmak istemiyordum.Zaten hiç konuşmamıştık o ayrı bir konu.
Selenin yanına gidince kolundan tutup kaldırdım.Bekle bir dakika bakışı atıp hesabı ödedim ve hızlı bi şekilde ordan çıktık.
''Ne o ya koşarak çıkıyoruz. Hamile misin yoksa?''
''Ne hamilesi selo mal mısın?''
''Ne biliyim en son tuvalete gittin bi telaşla çıktın''
E kız haklı.Ben olsam bende öyle sanardım valla . Kahkaha atarak Poyraz içerdeydi dedim.Şaşırarak bana baktı.''Onunla konuşmak yada karşılaşmak istemiyorum. Onun için ya başka bir yere gidelim ya da eve.'' dedim .Selen onaylarcasına kafasını salladı ve eve gitmek için taksi aramaya başladık.
###################################################################################
UMARIM BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR.YAZIM HATALARI OLABİLİR.ACELEYLE YAZDIM . YORUMLARI EKSİK ETMEYİN.SİZİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİN
ChickLitOkulun açılmasına lanet eden bi kız. Daha sonra okulun kapanmasına üzülecek bi kız olacak