Yeni bir sabaha gözlerimi açmıştır. Jimin'in okuluna başlıyordum. Son sınıf öğrencisiyim.
Yeni okulun için çok heyecanlıyım çünkü aşık olduğum insan orada. Kahvaltımızı yaptık ve okula geldik. İşte oradaydı sevdiğim adam. Jimin ile hemen onların yanına gittik.
Jungkook: Yeni okuluna hoşgeldin Yoona.
Sadece bir tebessüm ettim. Diğerleri ile de biraz konuşup sınıfa çıktık. Hepimiz aynı sınıftaydık. Ah şimdi dersi nasıl dinleyeceğim ki tam önümde Jungkook oturuyor. Hoca sınıfa girdi ve kendimi tanıtmam için beni yanına çağırdı.
Yoona: Yoona, Park Yoona. İyi anlaşalım.
Erkekler dikkatle bana bakıyordu ve bende Jungkook'a. Biraz sinirlenmiş gibiydi. Noldu ki birden? Pek takmayarak yerime yanı Jimin'in yanına geçtim. Oturduğum an önüme bir kâğıt atmıştı birisi. Bende açıp okudum. İçinde de:
" Benimle çıkarmısın?" yazıyordu benimle birlikte Jimin de okumuştu.
Jimin: Oha aq ilk günden hatta ilk dakikadan aşk itirafı mı? Kimin kardeşi işte diyip kendini övmeyi de ihmal etmedi.
Jungkook da duymuş olacak ki hemen arkasını döndü.
Jungkook: Aşk itirafı mı? Kimden?
Yoona: Minho yazıyor kağıdın altında.
Sinirle önüne döndü. Tenefüste direk kolumdan tuttu ve arka bahçe sürükledi. Ve sinirle öyle şeyler söyledi ki...
Jungkook: Neden kendini tanıttığın an sana bu kağıdı veriyor ki. Ne oldu. Hemen insanlara kuyruk sallamaya mı başladın?
Dedikleri fazla ağırdı hemde ben onu bu kadar severken! Lanet olası gözlerim dolmuştu. Ve akmaya başlamıştı sinir ve üzüntüyle bir tokat atıp koşarak Jimin'in yanına gittim ve ona sarıldı bu iyi hissettiriyordu. Bir süre sonra Jimin benden ayrıldı ve Gözyaşlarımı sildi.
Jimin: Noldu birden bire biri bir şey mı yaptı? Dedi endişeli bir şekilde.
Yoona: Sonra anlatsam. Dediğim zaman Jungkook da gelmişti. Ve ben gitmek için hazırlanırken bileğimden tuttu.
Yoona: Bırak Jungkook daha kuyruk sallamam gereken insanlar var dedim.
Jungkook: Özür dilerim. Sadece sinirlenmiştim.
Jimin: Jungkook! Yoona senin yüzünden ağlıyor yanı peki sen nasıl böyle bir şey söyleyebilirsin!?
Jimin Jungkook'u sevdiğimi biliyordu.
Jungkook: Hyung sadece sinirlenmiştim ve sinirle söyledim. Hem ben Yoona'yı neden ağlatmak ve üzmek isteyeyim ki?
Jimin: Yürü Yoona.
Dedi ve beni lavaboya götürdü....
♥♥♥♥♥
Evet bu ilk bölüm güzel olur mu bilmem... Ama olsun siz sevin yeter...
Yorumlarızı bekliyorum.