Özür Dilerim

29 5 12
                                    


Jimin beni kızlar lavabosuna soktu.

Jimin: Boşaltım burayı hem de hemen! Dediği an tüm kızlar dışarı çıktı. 

Ellerini yanaklarıma götürdü ve gözyaşlarımı sildi. Sonra güzelce elimi yüzü yıkayıp üstümü düzeltti. Kavga falan da etsem aslında iyi anlaşıyoruz bir birbirimizi destekleyip koruyoruz. 

Sakinleştiğimden emin olunca elimden tutup beni çıkardı. Ama kimseler yoktu. Bahçeye çıktığımızda bir kalabalık vardı. Bizimkiler de oradaydı. Ne oluyordu? Kalabalığa biraz yaklaşınca anladım ki Jungkook biri ile kavga ediyor. Kim olduğunu bilmiyorum neden olduğunu da...

Jungkook üstte çocuğu yumruklarken ben de hemen Jimin'i dürttüm.

Yoona: Jimin Jungkook kimle kavga ediyor ve ayırmayacak mısınız?

Jimin: Minho'yu dövüyor ve evet ayırmayacağız çünkü hak etti.

Göz devirdim neden öyle dediğini biliyordum çünkü. Eni sonu dayanamayan Namjoon oppa Jungkook'u çekti o da dayak yemişti. Kaşı ve dudağı patlamıştı.

Kollarından tuttum ve direk revire götürmüştüm. Ona kızgın nolsam bile dayanamıyordum. Revire varınca bir sandalyeye oturttum. Ses çıkarmıyordu. Pansuman için gerekli olan şeyleri aldım ve yanına yaklaştım. Kaşına yaptıktan sonra durağına geçmiştim. Ağzından küçük bir inilti çıktı. Benim de gözlerim dolmuştu. Onun canının yanması ah...

Yoona: Ö-özür dilerim Jungkook-ah.

Jungkook: Acımadı dedi ve devam etti özür dilerim bugün dediklerim için senin asla öyle bir şey yapmayacağını biliyorum sadece... Sadece biraz... Ah her neyse özür dilerim. 

Küçük bir tebessüm edip dudağına yarabandını yapıştırdım. 

Yoona: Jungkook-ah sana sarılabilir miyim?

Bunu sormuş olmama biraz şaşırdı ve sonra biran beni kendine çekip sıkıca sarıldı. Kokusu çok güzeldi. Çok güzel kokuyordu. Ve bana asla bırakmayacakmış gibi sarılıyordu işte şuan huzuru bulmuştum. Keşke hep böyle kalsak. Keşke ona hislerimden bahsedebilsem. Keşke beni kabul etse ve birlikte çok güzel bir ikili olsak...





♥♥♥♥♥

Evet yorumlarınızı bekliyorum. 

Sizleri seviyorum :*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 28, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

First Love ♥ Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin